Svar på spørgsmål om den nye YouSee tv-boks. | YouSee Community

Svar på spørgsmål om den nye YouSee tv-boks.

Vis første besked

170 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
 Som skrevet, det gøres direkte i menuen, gendannelse til fabrik indstilling.

https://

jeg vent på 3 uge på de løs fejl jeg har stadig flere fejl på boks har snak hver 3 dag med yousee support og de lov og lov men intet sket

1.jpg

Nikolej_O fra Yousee skriver vedr. diverse rettelser: "vi forventer at have funktionen klar så hurtigt som muligt" 🙂. Jeg undrer mig over at der åbenbart ikke er en kompetent programmør hos Yousee der kan gennemskue de tekniske udfordringer og komme med en reel tidshorisont. 

Omdømme 5
Badge +1
Burgwald, du vil stort set aldrig få noget større firma til, at komme med en tidshorisont for hvor de sender deres updateringer på gaden. Hele den interne planlægning, udvikling, samt test kan variere meget, så det vil være mega svært at komme med reelle estimater for hvornår fejl bliver fikset. 

Jeg beta-tester selv for et andet større software firma, og kan se hvordan alle processerne er delt op internt i firmaet, og det er ikke muligt at komme med præsise estimater for udgivelsen af updates. 

Så jeg tror ikke YS kommer med noget konkret, måske nogle løsslupne estimater som der måske ældres på. De vil skyde sig sig i foden, hvis udmeldte estimaterne ikke holdte, og måske også få stress internt i afdelingerne ;)

Omdømme 7
Badge +7
burgwald skrev:
Nikolej_O fra Yousee skriver vedr. diverse rettelser: "vi forventer at have funktionen klar så hurtigt som muligt" 🙂. Jeg undrer mig over at der åbenbart ikke er en kompetent programmør hos Yousee der kan gennemskue de tekniske udfordringer og komme med en reel tidshorisont. 

Oftest er der ikke noget galt med programmører eller it-folk, men i ledelsen. I mange større selskaber er det ledelsen, der opstiller nogle krav med besked om at være færdig senest til den og den tid. It-folkene kan så lave lidt vrøvl, men det bliver venligst, men bestemt overhørt. Så derfor er det ikke nødvendigvis programmører, der er noget glat med.

Nå, ovennævnte gælder nok ikke hos TDC/YouSee. ;)

Omdømme 6
Badge +2
Jeg frabeder mig tidsfrister. Jeg har ikke brug for skuffelser. Mange års erfaring viser at tidsfrister ikke holder, slet ikke i vore dage.

I København er man i gang med at lave en simpel gang- og cykelbro over Inderhavnen. Den er foreløbig 5 år forsinket og er blevet flere gange dyrere. Christian 4. byggede Knippelsbro på 2 år (1618-20). Måske skulle man gå over til træbroer? Sig mig hurtigt: Hvornår kommer IC4-togene ud at køre?

Omdømme 7
Badge +7
Vilhelm skrev:
Jeg frabeder mig tidsfrister. Jeg har ikke brug for skuffelser. Mange års erfaring viser at tidsfrister ikke holder, slet ikke i vore dage.

I København er man i gang med at lave en simpel gang- og cykelbro over Inderhavnen. Den er foreløbig 5 år forsinket og er blevet flere gange dyrere. Christian 4. byggede Knippelsbro på 2 år (1618-20). Måske skulle man gå over til træbroer? Sig mig hurtigt: Hvornår kommer IC4-togene ud at køre?

Der kører p. t. ca. 30 IC4-tog. ;)

Omdømme 6
Badge +2
joern skrev:Der kører p. t. ca. 30 IC4-tog. ;)Ja, jeg ved. Så fortæl mig lige hvornår de øvrige 47 IC4-tog kommer ud at køre?  De blev jo bestilt i år 2000: Mon ikke det sker allerede i 2020?  :D

Omdømme 7
Badge +7
Vilhelm skrev:
joern skrev:Der kører p. t. ca. 30 IC4-tog. ;)Ja, jeg ved. Så fortæl mig lige hvornår de øvrige 47 IC4-tog kommer ud at køre?  De blev jo bestilt i år 2000: Mon ikke det sker allerede i 2020?  :D

Tror ikke de nogenside kommer.:D

Omdømme 6
Badge +2
Tidligere kunne YouSee Plus-kunder får et abonnement som hed YouBio Plus.

Er der nogen som stadig har YouBio Plus, som kan modtage YouBio Plus-indholdet på den nye Tv-boks?

Hej Yousee.

Har nu fået den nye boks, er det muligt og fjerne bjælken i toppen når jeg spoler mm .

Når jeg spoler i en fodboldkamp  kan jeg ikke se resutal og tid på kampen , pga  info om hvad jeg ser .

Mvh Morten

Omdømme 7
Badge +7
Har efterhånden prøvet mange ting af på den, men tror ikke at det kan gøres. Har da ikke fundet en måde til det.

Omdømme 7
Badge +4
Det er vel et ændringsønske, at der ikke er en mørk bjælke øverst og nederst, når man pauser og spole og et par sekunder efter man har sat den til almindelig afspilning.  Efter min mening et udmærket ønske

Omdømme 6
Badge +2
Mortenmarc skrev:
Hej Yousee.

Har nu fået den nye boks, er det muligt og fjerne bjælken i toppen når jeg spoler mm .

Når jeg spoler i en fodboldkamp  kan jeg ikke se resutal og tid på kampen , pga  info om hvad jeg ser .

Mvh Morten

Jeg ønsker ikke at  noget laves om. Jeg synes at det er rimeligt at man, når noget er sat på Pause, kan se hvilken udsendelse, film eller optagelse man er i gang med, og hvor langt man er.

Hvis man spoler, er der vistnok 4 hastigheder, afhængig af om man trykker 1, 2, 3 eller 4 gange på spoletasten. Når spolingen går hurtigt, tror jeg ikke man kan nå at se nogen sportsresultater.

Andre muligheder:

Man kan hurtigt afbryde tidsforskud tv-visning ved at trykke på stop-tasten og OK.

Man kan bruge Skip-tasterne i stedet for spoling. Så vises bjælpen i toppen og bunden kun i et kort øjeblik.

Omdømme 2
Badge +1
Mortenmarc skrev:

Hej Yousee.

Mvh Morten

Helt enig. Det burde være sådan at bjælkerne forsvinder efter et par sekunder. Bruger nogen gange pausefunktionen til at kikke nærmere på ting eller lignende og det kan ikke rigtig lade sig gøre når halvdelen af billedet er fyldt med mere eller mindre ligegyldig information. Pausefunktionen virkede efter min mening betydelig bedre på samsung boksen,

Omdømme 3
Badge
Mon opdatering kommer i den her uge? Der er nu gået 6 uger siden boksen kom. Der med må det være tæt på at opdatering kommer.

Badge
hvis trykker frem i f-eks menu og vil tilbage og se her og nu skal man trykke nogle gange på tilbage knappen

det ville være smart hvis der var en knap så gik direkte til se tv nu

Badge
Det var så ikke i sidste uge, men krydser fingre for at det bliver i denne uge, da boksen efterhånden trænger til lidt opdatering
Det ville være lækkert hvis USB porten kunne bruges til ekstern harddisk, da der sikkert er mange der har backups af deres dvd samlinger.. Det stemmer jeg for..

Besvar