Svar på spørgsmål om den nye YouSee tv-boks. | YouSee Community

Svar på spørgsmål om den nye YouSee tv-boks.

Vis første besked

170 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
mitri skrev:
Måske er dette indlæg lidt off tonic, men alligevel...

Jeg har fuldpakken på den nye boks fra YC, og får også fejlmeddelelsen (4003) som vist på billedet, bare ikke på kanal 5, men derimod på bl.a. Discovery, og alle Natgeo kanaler + nogle stykker mere.

YC support vil skifte min boks, for de mener det er den der fejler.

I bund og grund, tror jeg det er YC's systemer der fejler, som også fremgår af indlæg i denne tråd.

Jeg undre mig bare over at supporten hos YOUSEE ikke melder det samme ud.

En medarbejder mener boksen skal skiftes, en anden siger det er en fejl hos dem.......Hvad skal man tro på???

Michael.

Er din Fuldpakke med Bland Selv?

Omdømme 6
Badge +2
Nu kan jeg i "Mit YouSee" se, at jeg lejer den nye Tv-boks til 0,- kr./md. (Den første måned er jo gratis).

Så det går fremad. Det er dog endnu ikke muligt at bestille eller ændre sine produkter online.

Men før eller siden er alt igen i orden.

Omdømme 7
Badge +7
Nok mere siden end det bliver før.

Omdømme 7
Badge +4
Radiomanden skrev:
 Der er ikke noget problem her. Dog er der nogle problemer hos YS, som giver sig udslag i manglende rettigheder på boxene, der i blandt også med tildeling af rettigheder til bl.a. C More.

Yousee siger nu på facebook

"Dette skyldes desværre vores nye IT-System som vi oplever udfordringer med. Vi regner med, at du vil kunne se den nye forbindelse på MIt YouSee i løbet af næste uge."

Men så er det ogå næsten 5 uger

mich hvad gøre resette til fabriksindstillinger der  formatere harddisken det fik ene fra yousee support mig til

gøre det box ikke kan virke normalt efter sådan ene fabriksindstillinger for jeg har rigtigt for problem efter det

deres facebook side køre heller ikke for godt jeg kan næsten ikke kom på den

Omdømme 7
Badge +7
 Det er sgu svært at læse det du skriver.

Der advares mod at lave en formattering af HDDen, da det kan forårsage at boxen ikke længere kan fungere, sker det skal den byttes. Det bliver forhåbentlig rettet.

Omdømme 7
Badge +4
Radiomanden skrev:
 Det er sgu svært at læse det du skriver.

Der advares mod at lave en formattering af HDDen, da det kan forårsage at boxen ikke længere kan fungere, sker det skal den byttes. Det bliver forhåbentlig rettet.

Jeg læste det et sted, måske på recordere

Omdømme 7
Badge +7
 Ja, det er der i en af trådene.

undskyld vis mit indlæg fornærme dig der er det desværre nogel af os der er ordblind :(

okay så skal min boks byttes for ham fra yousee support fik mig til og gøre lige det ikke så sær den ikke virke mere som den skal

Omdømme 7
Badge +7
 Det kan stavekontrol/autokorrektur rette op på.

Omdømme 7
Badge +4
Al arkiv, start forfra og pause, er gået helt i sort her til aften, hvor der er fodbold igen 

Omdømme 7
Badge +7
 Det kan kun bekræftes, intet af det virker, og det er helligdag i morgen.

Omdømme 3
Badge +1
Du kan vel godt pause? Og sport kan normalt ikke startes forfra.

Omdømme 7
Badge +7
Arkiv og Start forfra virker igen.

For noget tid siden udtalte YouSee, at den nye boks skulle kunne bruges til del hele, så man ikke havde så mange bokse stående under tv'et, men inkluderer det så også afspilning af f.eks. ISO/MKV/TS fra en NAS?

Jeg har læst et par steder, at strømforbruget ikke blev reduceret når boksen gik i standby. Er denne funktion så defekt, eller sænkes forbruges kun, hvis man f.eks. ikke har planlagt optagelser?

Omdømme 3
Badge +1
Inde i menuen kan man sætte en spare funktion til. Men jeg har ikke prøvet den.
der er intet der virke hos mig af Arkiv eller Start forfra virke ser ud til min boks skal skifte ud

Omdømme 7
Badge +4
kim-v skrev:
der er intet der virke hos mig af Arkiv eller Start forfra virke ser ud til min boks skal skifte ud

Har du prøvet at resette til fabriksindstillinger ?

Omdømme 7
Badge +7
Før man bruger funktionen fabriksindstillinger, er det en god ide, at prøve om de manglende funktioner også mangler på PC eller lignende.
Omdømme 7
Badge +4
mich skrev:
Nu siger min boks også

Harddisk størrelse 931 GB

Harddisk brugt 14,2%

Men det ville være rart, hvis man på en nem måde kunne angive GB forbruget på de enkelte gemte udsendelser

Meget mystisk, nu havde jeg ca 10 film fra Cmore First HD, den sagde harddisk størrelse  931  harddisk brugt 17,8%. Jeg programmerede yderligere TV2, DR1 og Kanal 5 hele aftenen og natten for at se, om den indregnede programmerede udsendelser i forbruget. Synes næsten 1/5 var lige lovligt meget, at jeg kun havde 4/5 tilbage. Genstartede boksen inden i avancerede indstillinger

Nu står der  harddisk størrelse  1000  harddisk brugt 0 %

Hvad sker der ?

Og jeg har alle optagelserne

Det var derfor jeg godt ville have angivelse af forbrug pr optagelse. Men dette er da helt vildt

Er den nogle ved hvordan man nulstiller den nye YouSee boxe ved godt der er en lille knap bag på har prøvet og holde den ind men der sker ikke noget? Min boks vil heler ikke starte forfra og jeg kan ikke se noget arkiv

Omdømme 7
Badge +7
 Det gøres i avancerede indstillinger.

sluk knap bag på og og tænd så den igen mens du hold power knap foran ind ind til der kom en menu frem der for 2 mulighed

Omdømme 3
Badge +1
Hvad er mulighederne?

så vide jeg husk er  det

normalt genstart

og så Gendan fabriksindstillinger

men husk ved at du gøre det mister du alt som ligger på box

Besvar