Svar på spørgsmål om den nye YouSee tv-boks. | YouSee Community

Svar på spørgsmål om den nye YouSee tv-boks.

Vis første besked

170 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
oz1mis skrev:
Jeg kan ikke forstå hvad du vil bruge størrelserne på de enkelte optagelser til?

Når den er ved at være fyldt op på et tidspunkt og når man skal på ferie eller er hjemmefra, så er det nemmere at have med at gøre.  Husk den kan optage 3 kanaler på en gang, så den kan nemt fyldes op.

Og hvis det umiddelbart kn gøres med en lille ændring i kodningen, så kan jeg ikke se, hvorfor man ikke skulle tilbyde denne service

Omdømme 7
Badge +7
mich skrev:
oz1mis skrev:
Jeg kan ikke forstå hvad du vil bruge størrelserne på de enkelte optagelser til?

Når den er ved at være fyldt op på et tidspunkt og når man skal på ferie eller er hjemmefra, så er det nemmere at have med at gøre.  Husk den kan optage 3 kanaler på en gang, så den kan nemt fyldes op.

Og hvis det umiddelbart kn gøres med en lille ændring i kodningen, så kan jeg ikke se, hvorfor man ikke skulle tilbyde denne service

Jeg kan - ferie eller ej - slet ikke forestille mig, at jeg kan bruge al pladsen til optagelser. Hvordan overkommer man at se alt det, samtidig med, at der kommer nye udsendelser til.;)

Omdømme 7
Badge +4
joern skrev:
mich skrev:
oz1mis skrev:

Jeg kan - ferie eller ej - slet ikke forestille mig, at jeg kan bruge al pladsen til optagelser. Hvordan overkommer man at se alt det, samtidig med, at der kommer nye udsendelser til.;)

Det kunne jo være, man samlede på nogle film og serier f.eks. på Cmore hen ad sommeren, og så disse i det kolde efterår og hele vinteren. 

Kan man ikke se enkelte prgrammers forbrug på den gamle Samsung boks? som f.eks. på Bluray/HDD optagerne ?

Omdømme 7
Badge +7
Har fået oplyst fra udviklingsafd. i YouSee, at der er hverken 16 GB SD-kort eller 16 GB RAM i boksen.

Omdømme 7
Badge +7
mich skrev:
joern skrev:
mich skrev:
oz1mis skrev:

Det kunne jo være, man samlede på nogle film og serier f.eks. på Cmore hen ad sommeren, og så disse i det kolde efterår og hele vinteren. 

Kan man ikke se enkelte prgrammers forbrug på den gamle Samsung boks? som f.eks. på Bluray/HDD optagerne ?

Nej.

Hej her inde hvorfor er det lige af jeg ikke kan starte forfra? med den nye tv boks og at der ikke er noget tv arkiv?

har lige for en nye fejl på den nye boks andre der har været ud for det

1.jpg

Omdømme 7
Badge +7
 Der er intet i vejen med de funktioner her. Hvornår forsvandt funktionerne hos dig.?

har lige snak med yousee de siger pt der ikke er akriv på den nye boks

efter en snak med support som genstart boks virke det igen

Omdømme 7
Badge +7
Der er vrøvl, der er masser af udsendelser i arkiv. Har brugt det flere gange på diverse kanaler.
ikke hos mig jeg for den fejl som jeg har vis længe oppe

Virker din start forfra heler ikke??

niks den bok kan ikke ting serud til der er noget galt med mit abonnementbox 2.jpg

https://

Omdømme 7
Badge +7
 De ting var vist indbefattet i + abonnement på den gamle box. Er der heller ikke start forfra og Arkiv når TV og Film Appen bruges.?

Hvad er det for en appe du mener?

Syns bare det er markliget at der ikke er tv arkiv og start forfra når det står på ders hjemme side:(

har lige snak med yousee og fik at vide det er en  general fejl på boks og de kan ikke give nogel tidpunkt/dag for hvornår det bliv ret

Omdømme 7
Badge +4
kim-v skrev:
har lige snak med yousee og fik at vide det er en  general fejl på boks og de kan ikke give nogel tidpunkt/dag for hvornår det bliv ret

Kim-v

Hvilken fejl på den nye boks taler du om ?

Omdømme 7
Badge +7
 Der er ikke noget problem her. Dog er der nogle problemer hos YS, som giver sig udslag i manglende rettigheder på boxene, der i blandt også med tildeling af rettigheder til bl.a. C More.

Omdømme 7
Badge +4
Radiomanden skrev:
 Der er ikke noget problem her. Dog er der nogle problemer hos YS, som giver sig udslag i manglende rettigheder på boxene, der i blandt også med tildeling af rettigheder til bl.a. C More.

Nu er det ikke kun boksene, men det er også rettigheder på Ipad appliktioner, PC og det er også tildeling af ekstra kanaler på almindelige TV.

Men det er klart det også rammer den nye boks nu

jeg snak om start forfra og arkiv  de virke ikke hos mig og nogle gang når jeg optaget serie film kan jeg ikke start det optaget så give den fejl så jeg snak lige med yousee support og fik den besked

det er en  general fejl på boks og de kan ikke give nogel tidpunkt/dag for hvornår det bliv ret

og som mich siger så er der også problem med  rettigheder til kunder/abonnement

Omdømme 3
Måske er dette indlæg lidt off tonic, men alligevel...

Jeg har fuldpakken på den nye boks fra YC, og får også fejlmeddelelsen (4003) som vist på billedet, bare ikke på kanal 5, men derimod på bl.a. Discovery, og alle Natgeo kanaler + nogle stykker mere.

YC support vil skifte min boks, for de mener det er den der fejler.

I bund og grund, tror jeg det er YC's systemer der fejler, som også fremgår af indlæg i denne tråd.

Jeg undre mig bare over at supporten hos YOUSEE ikke melder det samme ud.

En medarbejder mener boksen skal skiftes, en anden siger det er en fejl hos dem.......Hvad skal man tro på???

Michael.

Omdømme 7
Badge +4
mitri skrev:
Måske er dette indlæg lidt off tonic, men alligevel...

Jeg har fuldpakken på den nye boks fra YC, og får også fejlmeddelelsen (4003) som vist på billedet, bare ikke på kanal 5, men derimod på bl.a. Discovery, og alle Natgeo kanaler + nogle stykker mere.

YC support vil skifte min boks, for de mener det er den der fejler.

I bund og grund, tror jeg det er YC's systemer der fejler, som også fremgår af indlæg i denne tråd.

Jeg undre mig bare over at supporten hos YOUSEE ikke melder det samme ud.

En medarbejder mener boksen skal skiftes, en anden siger det er en fejl hos dem.......Hvad skal man tro på???

Michael.

Jeg ved ikke hvad man skal tro, jeg synes, det er meget kaotisk med alle de fejl Youse har, og den ene ved ikke hvad den anden gør eller ved

Yousee har et kæmpe rod med deres rettigheder, jeg ville måske gå i indstillinger og resette til fabriksindstillinger, husk du mister optagelser. Du skal ikek formatere harddisken, idet jeg har set, at det gør den heltr uduelig og skal skiftes

Prøv reset til fabriksindstillinger, og meld tilbage

Min boks, som jeg hentede i TDC butik kl. 10.00 om mandagen, kører upåklageligt. Jeg har ikke film og serier (streaming) men hhar fået TV kanal 300 oh 305 FirstHD og SeriesHD fra Cmore

Besvar