Slingbox M1 | YouSee Community
Spørgsmål

Slingbox M1

Jeg har en Slingbox M1, som jeg bruger i udlandet til at se mine danske TV-kanaler. Sidste år fik jeg en ny kabelnets Box fra YouSee, en Humax Model: YSR-2000. Siden den tid har jeg ikke kunnet bruge min Slingbox M1. Underopsætningen af M1 boxen, kan jeg ikke finde en Remote Controle (Virtuel) ved Slingbox. Humax YSR-2000 findes den under et andet navn?
Er der nogen som kender problemet, og fundet en løsning på det?

6 Kommentarer

Kunne I ved YouSee spørge ved Humax, hvad denne model også kunne hedder eller er den special fremstillet til YouSee?

Kunne man forestille sig at software pakken også bruges i en anden model?
Tidligere brugte jeg en Slingbox M1 sammen med YS2000, men efter ombytning til YS4000, uden scar indgang, har jeg købt en Slingbox500 og forbundet den med HDMI.
Der skal bruges en HDMI splitter (ca 200 kr) for at undgå HCDP blokeringen

Nu har jeg så en Slingbox M1, jeg ikke bruger. måske nogen med en YS2000 er interesseret?
Hovsmed Hvad hed den Remote controller du fandt til Slingbox M1 sammen med Humax YS-2000 under opsætningen.?
Husker ikke hvad den hed, kun at den virkede. Jeg gik systematisk mulighederne igennem og fandt en der virkede. Det er bare at starte fra en ende af. Husk også at prøve dem under "Other"
Hej Hovsmed Nu er der rigtig mange at gennemgå så for at minimere ved jeg lige høre om du kun var under Humax? Kan du pejle mig lidt tættere på hvordan du fandt den :-)
På forhånd tak.
Desværre kan jeg ikke pejle dig ind på den der virkede. Det skete for ca 1 år siden. Jeg kiggede ikke kun under Humax.

Besvar