Slettede optagelser er kommet igen | YouSee Community
Svar

Slettede optagelser er kommet igen

Omdømme 2
Badge +1
11 tidligere slettede optagelser fra perioden 11. maj 2019 - 3. juni 2019 er pludselig dukket op under optagelser.

Samtidig kan jeg ikke længere optage udsendelser og arkivet kan heller ikke startes.

Jeg har selvfølgelig genstartes Humax 4-K boksen uden succes.

Andre der har oplevet noget lignende??
icon

Bedste svar af Radiomanden 24 september 2019, 19:43

Det oplever alle, generel fejl, forventes løst senere.
Se original

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det oplever alle, generel fejl, forventes løst senere.
Omdømme 7
Badge +7
Ja, gamle optagelser er, som Michael skrev, tilbage og planlagte optagelser er dem jeg aldrig har kunnet slette.
Heldigvis gør jeg ofte det, at jeg sættet planlagte optagelser til Favorit. Det har betydet, at jeg er i stand til, at se “optagelserne” på mine øvrige bokse. Her til aften kunne jeg se det program, der var planlagt, til optagelse tidligere i dag. Optagelsen var der ikke, men den var inder favoritter.
Fejlen på boksen kunne først ses, da jeg førsøgte at se den pågældende optagelse, der så ikke kom, da jeg prøvede at afspille den.
Simpelthen så ringe. Hvordan i helvede kan de “gemte” film og serier i “cloud” blive slettet? Nogen få gamle film er tilbage, jeg fatter ikke en skid.så ringe de her er.
Jeg vælgr tit at hente mit indhold fra iPad og streame på Chromecast da det virker hurtigere en min lille lorte box som er “designet” til formålet. Ufattelig. På Apple TV starter udsendelserne også indenfor få sekunder hvis det. Men på selve youSee box, tager det usandsynligt langt tid.
Skam jer youSee.
Simpelthen så ringe. Hvordan i helvede kan de “gemte” film og serier i “cloud” blive slettet? Nogen få gamle film er tilbage, jeg fatter ikke en skid.så ringe de her er.

Noget er gået i stykker. Folk snakker om, at slettede udsendelser er dukket op. Det tyder på, at de har genetableret en ældre backup.
Omdømme 1
Det er ikke kun et problem med slettede optagelser.
Optagelser fra de sidste 14 dage eller mere er pist væk.
Det duer bare ikke Yousee.
Omdømme 1
Efter at have logget ud og ind igen har tingene ændret sig.
Min side - se videre viser links til min seneste aktivitet.
men trykker jeg på optagelser, så er links til optagelser som jeg kan se i “se videre” væk.
Omdømme 1
Det er omkring 3 måneders optagelser der er forsvundet!
Nogen har taget backupen fra juni(6) i stedet for september(9) !!!
Omdømme 7
Badge +7
Der er en opdatering på FB angående situationen;

Mellem kl. 9.00-11.00 i dag foretages der arbejde for at rette fejlen.

Det betyder, at du ikke kan gøre følgende i dette tidsrum:

- Du vil ikke kunne se deres tidligere optagelser
- Du vil ikke kunne starte en optagelse/planlægge en optagelse
- Du vil godt kunne anvende arkiv

Efterfølgende vil der stadig kunne opleves sporadiske fejl, hvor du ikke kan se alle deres optagelser.

Dette løses efterfølgende, ved at genskabe alle optagelser så vidt muligt.
Omdømme 1
Tak for info. Bruger ikke facebook.
Omdømme 7
Badge +7
Tak for info. Bruger ikke facebook.
Du kan se det på Driftsinformation.

Besvar