Ser flere muligheder hos yousee | YouSee Community
Spørgsmål

Ser flere muligheder hos yousee

Omdømme 4
Badge

End jeg gør hos waoo. Begrundelsen for dette er, at selvom det måske ikke skulle komme til forhandling mellem DN og YouSee, så har waoo også kanaler, som jeg heller ikke ser. Måske på tide, at omlægge hele den store pakke? Er ked af. Hvis jeg er nødsaget til at skifte til anden udbyder? Begrundelsen for dette er, at på kanalen ID, så har jeg mulighed for at optage: Haunted Towns and Portals To Hell., som bliver sendt hver lørdag. Håber inderligt på, at ID-kanalen bliver et tilvalg, som kan købes hos yousee? Uanset pakkeløsning.

17 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Du må da vide at hvis DN takker nej til det givne tilbud, så er der jo ingen af deres kanaler der kan ses.

Omdømme 4
Badge

Du må da vide at hvis DN takker nej til det givne tilbud, så er der jo ingen af deres kanaler der kan ses.

Har du aldrig hørt om en forhandling. Hvorpå, at modparten og forhandler kan forhandle en aftale på plads i sidste ende? Bare fordi, at den ene part har afvist forhandling, er det ikke nødvendigvis tiltro til, at alle forhandlinger er brudt sammen.

Omdømme 7
Badge +7

Tilbuddet til DN er bland selv, der afventes svar angående det, der er kun den mulighed. Der er ikke plads i faste pakker.

You See skriver på FB.

“Vi ønsker fortsat at tilbyde Discovery Networks kanaler til vores kunder, vil vi anbefale dig at vente til, der er kommet mere klarhed omkring aftalen med Discovery Network i slutningen af 2019.”

Omdømme 6
Badge +1

Og som det står lige nu, vil DN ikke tillade at deres kanaler kun er i bland selv.

Ser sgu lidt håbløst ud.

Det jeg har hørt fra yousee lige før efterårsferien, er at de slet ikke er i forhandling og at det sagtens kan tage mange måneder. Altså kommer der nok nogle måneder uden DN kanaler på yousee.

… og så er kunderne nok smuttet, hvis de absolut vil se DN kanaler.

Omdømme 7
Badge +7

Med hunde dyre rettigheder er det jo kun retfærdigt at dem der ønsker at se kanalerne er dem der betaler for det, så de hører klart til i bland selv, ID, Discovery, og Animal Planet hat dog ikke dyrt indhold, men det har de øvrige.

Omdømme 6
Badge +1

Med hunde dyre rettigheder er det jo kun retfærdigt at dem der ønsker at se kanalerne er dem der betaler for det, så de hører klart til i bland selv, ID, Discovery, og Animal Planet hat dog ikke dyrt indhold, men det har de øvrige.

Men når DN ikke kun vil have dem i bland selv, hvad hjælper det så yousees kunder der vil have kanalerne ?

I en forhandling skal/bør begge parter give sig lidt for at opnå en aftale, og det vil ingen af dem på nuværende tidspunkt.

Og husk lige på at DN jo faktisk allerede tilbyder den anden halvdel af danmarks befolkning deres kanaler. Også i tv pakker.

Omdømme 7
Badge +7

Deer er som tidligere skrevet ikke plads i de faste pakker, da de er solgt til andre leverandører, der er kun den tilbudte plads i bland selv, så der er 2 muligheder DN tager tilbuddet, eller de ikke gør.

Omdømme 7
Badge +6

Deer er som tidligere skrevet ikke plads i de faste pakker, da de er solgt til andre leverandører, der er kun den tilbudte plads i bland selv, så der er 2 muligheder DN tager tilbuddet, eller de ikke gør.

Netop og hvorfor skulle samtlige kunder hos YouSee også tvangs indlagte til at betale for nogle Discovery kanaler i de faste pakker, som i realiteten kun et mindretal af kunderne har interesse i?

De offentlig gjorte seertal som digitalt.tv har præsenteret lyver jo ikke om hvor uhyggelig lav at interessen kun er i Discovery Networks kanalerne er på landsplan, så der må det være dem der absolut vil have de kanaler betale for dem særskilt for dem. Så der må Discovery Networks bare take it or leave it med at kanalerne kun kan komme til at eksistere som bland selv kanaler hos YouSee.

Omdømme 7
Badge +7

De er vel sagtens bange for at de ikke vil tjene nok til deres dyrt indkøbte rettigheder på kanalerne når de er i bland selv, i stedet for i faste pakker hvor alle der har de pakker så er tvunget til at betale for dem. Det er et meget fornuftigt tiltag fra You See at det er  bland selv.. 

Omdømme 6
Badge +1

De er vel sagtens bange for at de ikke vil tjene nok til deres dyrt indkøbte rettigheder på kanalerne når de er i bland selv, i stedet for i faste pakker hvor alle der har de pakker så er tvunget til at betale for dem. Det er et meget fornuftigt tiltag fra You See at det er  bland selv.. 

Ja, ganske fornuftigt at tvinge egne kunder over i hænderne på konkurenterne :D

Bliver spændende at se hvor mange der skrider.

Omdømme 7
Badge +6

Og det kan også gå den anden vej: Kunder hos de andre der er trætte af at få påtvunget de kanaler i deres faste pakker, at de smutter over til YouSee fordi de her slipper totalt for dem.

Omdømme 4
Badge

Det der virker som en mission- Umulig. Virker mere som om, at det er muligt at forhandle en aftale på plads. Inden årets udgang. 2020? Hvis! YouSee var så sikker på, at DN ikke ville forhandle en aftale på plads. Hvorfor så ikke opdatere deres kanalliste?  Uanset om jeg som bruger vil bestemme egne kanaler. Selvom, at jeg som bruger vil bland selv pakken. Hvis! Jeg vælger waoo, så bliver man tvunget til fuldpakken. Uanset pakkeløsningen. Derfor er jeg nået til denne fornemmelse, at jeg fortsætter hos YouSee. Selvom, at jeg skal skifte til bland selv pakken. Hellere det. End, at skifte til en anden udbyder. Kan godt leve med, at jeg stadig er en aktiv bruger hos YouSee. Selvom, at jeg måske mister DN-kanaler. Husk på, at YouSee levere HD-kanaler. Hvorpå, at waoo levere også nogle SD-kanaler, som YouSee ikke gør. Eller gør de? ;) Det jeg streamer hos TV 2 Play.og Via play. Syntes jeg, at der er god forbindelse og billedkvalitet. Så alt i alt, så er min forbindelse vist. OK ;)

Omdømme 4
Badge

Det der virker som en mission- Umulig. Virker mere som om, at det er muligt at forhandle en aftale på plads. Inden årets udgang. 2020? Hvis! YouSee var så sikker på, at DN ikke ville forhandle en aftale på plads. Hvorfor så ikke opdatere deres kanalliste?  Uanset om jeg som bruger vil bestemme egne kanaler. Selvom, at jeg som bruger vil bland selv pakken. Hvis! Jeg vælger waoo, så bliver man tvunget til fuldpakken. Uanset pakkeløsningen. Derfor er jeg nået til denne fornemmelse, at jeg fortsætter hos YouSee. Selvom, at jeg skal skifte til bland selv pakken. Hellere det. End, at skifte til en anden udbyder. Kan godt leve med, at jeg stadig er en aktiv bruger hos YouSee. Selvom, at jeg måske mister DN-kanaler. Husk på, at YouSee levere HD-kanaler. Hvorpå, at waoo levere også nogle SD-kanaler, som YouSee ikke gør. Eller gør de? 😉 Det jeg streamer hos TV 2 Play.og Via play. Syntes jeg, at der er god forbindelse og billedkvalitet. Så alt i alt, så er min forbindelse vist. OK ;)

Frem for viaplay, så skulle der stå beskrevet viafree

Omdømme 7
Badge +7

Du er vel klar over at alt det lort der proppes ind i udsendelserne kan du ikke komme uden om, den App har jeg slettet igen.

Omdømme 4
Badge

Du er vel klar over at alt det lort der proppes ind i udsendelserne kan du ikke komme uden om, den App har jeg slettet igen.

Aner ikke. Hvad diverse app, som du har valgt at slette?

Omdømme 7
Badge +7

Ja hvad for en tror du,? Det er jo den du skrev om, Viafree, ikke,?

Omdømme 4
Badge

Ja hvad for en tror du,? Det er jo den du skrev om, Viafree, ikke,?

Jo! Bortset fra det, så er viafree gratis. Hvorpå, at viaplay koster.

Besvar