Svar

Samsung TV

Omdømme 4
Badge +1

Andre end mig, som ikke kan eller har mulighed for, at HbbTV ikke virker i øjeblikket? Kan forstå, at Danmarks Radio har problemet? Læste tidligere på TTV side 706. Problemer med  HbbTV? Har udført diverse 6 punkter. Alligevel har dette ikke afhjulpet, på ingen måde. 

icon

Bedste svar af Phoenix 73 5 december 2019, 23:16

Hvad har datoer at gøre med det, der skrives at DR har fixet det, så må det jo passe.

Virker som om, at DR stadig har problemer med Hbb? Samsung TV.. Det passer åbenbart ikke, når der beskrives, at dr har fixet det? Når der beskrives noget, så må det jo passe😉Radiomanden

Glemte lige, at Hbb, skal downloades. Efter det, så virker det optimalt 😉

Se original

16 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hvilken årgang er TVet.? Købt hvornår.?

Omdømme 4
Badge +1

Hvilken årgang er TVet.? Købt hvornår.?

Ca. Slutningen af 2015, så vidt jeg husker.

Omdømme 7
Badge +7

Hvilken model betegnelse.

Omdømme 4
Badge +1

Hvilken model betegnelse.

Enhedsnavn TV. UE60J6275

Og det virker ikke, hvis du stiller dig på DR Ultra? Den kanal peger nemlig på den gamle hbbtv-side, som burde virke. Mit LG fjernsyn virker også kun på DR Ultra.

Omdømme 4
Badge +1

Og det virker ikke, hvis du stiller dig på DR Ultra? Den kanal peger nemlig på den gamle hbbtv-side, som burde virke. Mit LG fjernsyn virker også kun på DR Ultra.

Har forsøgt med DR Ultra. Uden, at der kom afklaring på det.Virker ikke.

Omdømme 7
Badge +7

DR har fixet problemet. https://www.recordere.dk/2019/11/drtv-via-hbbtv-dr-fikser-roed-knap-paa-aeldre-tv/ så virker det ikke, så vil det næppe komme til det = TVet er for gammelt.

Omdømme 4
Badge +1

DR har fixet problemet. https://www.recordere.dk/2019/11/drtv-via-hbbtv-dr-fikser-roed-knap-paa-aeldre-tv/ så virker det ikke, så vil det næppe komme til det = TVet er for gammelt.

Åbenbart ikke for mit vedkommende? Så gammelt er mit TV heller ikke, så burde jeg trykke rød knappe på fjernbetjeningen? Uden problemer? Hvis Tv er så forældet, så begriber jeg ikke hvordan, at den grøn energi kommer på banen? Uden, at brugerne smider fladskærms ud? Klart, at brugeren smider tv ud.Hvis TVet ikke er opdateret, som virkede tidligere. 

Omdømme 7
Badge +7

Et Smart TV er jo ikke så smart så længe, når det ikke er så smart, så køber man en Medieafspiller,. så er det smart igen og længere end når det er smart. Køber ikke et TV grundet såkaldte “smart” funktioner, det kan ikke betale sig,

Omdømme 4
Badge +1

Åbenbart ikke for mit vedkommende? Så gammelt er mit TV heller ikke, så burde jeg trykke rød knappe på fjernbetjeningen? Uden problemer? Hvis Tv er så forældet, så begriber jeg ikke hvordan, at den grøn energi kommer på banen? Uden, at brugerne smider fladskærms ud? Klart, at brugeren smider tv ud.Hvis TVet ikke er opdateret, som virkede tidligere. 

DR har ikke fixet noget som helst. Husk, at siden er blevet opdateret på denne dato 23\11-2019.

Omdømme 4
Badge +1

DR har ikke fixet noget som helst. Husk, at siden er blevet opdateret på denne dato 23\11-2019.

Husk lige datoen today radiomanden. 05\12_2019.

Omdømme 7
Badge +7

Hvad har datoer at gøre med det, der skrives at DR har fixet det, så må det jo passe.

Omdømme 4
Badge +1

Virker som om, at DR stadig har problemer med Hbb? Samsung TV.. Det passer åbenbart ikke, når der beskrives, at dr har fixet det? Når der beskrives noget, så må det jo passe😉Radiomanden

Omdømme 4
Badge +1

Glemte lige, at Hbb, skal downloades. Efter det, så virker det optimalt 😉

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Phoenix 73 

Jeg har markeret dit svar som bedste svar, da du fandt frem til en løsning.

Tak for tilbagemeldingen.

Badge +2

De fleste problemer er nu løst. Hvis HbbTV forsat ikke virker, så prøv denne midlertidige løsning:@

- Tænd for dit TV
- Gå ind på Ultra-kanalen (TV-kanalen)
- Vent til DRTV-logoet kommer frem nede til højre
- Klik på den røde knap
- Inde på HbbTV skal du nu vælge 'Forside' ved at klikke på den gule knap
- Nu er du inde på HbbTV

Vær opmærksom på, at der i øjeblikket er problemer med HbbTV funktionen på ældre Samsung TV. DR er i dialog med Samsung om at løse fejlen. :relaxed:

http://dr.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/1795/~/problemer-med-hbbtv%3F

OPDATERET 28 . NOV 2019 08:32

Besvar