Spørgsmål

Samsung med Tizen 2.3

Nordisk Film + - app´en dukker ikke op på vores Samsung TV, men dog på andre af vores enheder.

Samsung support kunne ikke give grunden, men oplyser at vi har styresystem Tizen 2.3. Er dette ikke tilstrækkeligt til at vise app´en?

Tak.

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Den skulle gerne være der sammen med de øvrige tjenester som f.eks her under hurtig adgang.

Tak for svar.

Den visning, du fremstiller ovenfor, kender jeg ikke. Hurtig adgang?? Under mine apps har jeg f.eks. HBO, Netflix, Hbb TV (som jeg installerede pga. DR-streaming………...fandt jeg ud af), men ikke nogen af de øvrige.

Nordisk Film+ dukker ikke op, når jeg bruger søgefunktionen :-/

Omdømme 7
Badge +7

Den App der er til Tizen OS, er magen til den på billedet som er til Android TV OS.

OK, det tror jeg gerne :-) Men den app kan jeg af en eller anden grund ikke finde :-/

Bør Nordisk Film+ - app´en ikke dukke op, når jeg søger på navnet via søgefunktionen?

“Hurtig adgang” ser jeg desværre heller ikke…...

Tak.

Omdømme 7
Badge +7

Hvor gammelt er dit TV.? Årgang.

Samsung siger 2015 med Tizen 2.3. De påstår, at jeg burde kunne se Nordisk Film+ - app´en. Måske bliver løsningen denne her Google Chromecast…?

Omdømme 7
Badge +7

Da TVet er en 2015 model, så kan der ikke installeres You See Appen, det er først fra 2016 modeller at den understøttes.

OK, det var jo rigtig belejligt, men tak for oplysningerne :-)

Omdømme 7
Badge +7

Du må så bruge alternative metoder for at kunne bruge Appen, og det kan gøres ved at bruge den på en Mobil eller tablet og anvende Cast eller Airplay til TVet.

Omdømme 7
Badge +3

Hej,

Radiomanden forstår ikke dit spørgsmål er jeg bange for.

“”Nordisk Film + - app´en dukker ikke op på vores Samsung TV, men dog på andre af vores enheder.

Samsung support kunne ikke give grunden, men oplyser at vi har styresystem Tizen 2.3. Er dette ikke tilstrækkeligt til at vise app´en?””

Det har sådan set ikke noget med Yousee at gøre, men heller ikke på mit 2019 Samsung TV finder jeg den app...

Omdømme 7
Badge +7

Hvis tjenesten er via You See, så er det på en You See platform den skal ses, og der kan gøres på et Samsung 2019, da der på det kan installeres You See Appen.

Besvar