Sådan ser den ud den nye Humax fvp-4000t | YouSee Community

Sådan ser den ud den nye Humax fvp-4000t

Omdømme 3

fik det bekræftede i dag.

62 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Den nye der kommer skulle være denne.

Den du viser har HDD, der er der ikke i den You See kommer med, det er en Cloud Recorder.
Omdømme 6
Badge +1
Håber lidt det er den øverste, selvom den er grim :D
Der er næppe plads til antenne out på den nederste.

Hvor/hvem bekræftede det ? Og er der en dato ? eller bare et årstal, for det skal lige passe yousee at de lover og lover og så går der et halvt år ligesom men den nuværende humax.
Omdømme 7
Badge +7
Det billede jeg her lagt op er et officielt fra You See, det andet er fra et UK website, der står også Freeview på boksen.
Typenummeret siger jo også at den er til DVB-T.
Omdømme 7
Badge +7
Den nye der kommer skulle være denne.

Den du viser har HDD, der er der ikke i den You See kommer med, det er en Cloud Recorder.

Jeg vil undlade at komme med udtalelser om den nye boks, men hvad får dig til at sige, at den viste boks er med HDD?
Omdømme 7
Badge +7
Google på Humax fvp-4000t, så vil den komme frem bl.a på UK sider til Freeview med 500 GB HDD.
Det er en UK boks der vises på billederne.
Omdømme 7
Badge +7

fik det bekræftede i dag.

Hvem bekræftede det?
Omdømme 7
Badge +4
Der er næppe plads til antenne out på den nederste.

Antenne out er der ikke behov for, som boksen fungerer på, så skal du blot have en en enkel HDD optager
Omdømme 6
Badge +1
Ja så skal man da have en fordeler eller forstærker, hvis man vil sætte andet til samtidigt såsom tv eller både den nuværende humax og den nye.

Jeg har også den gamle samsung sidende til da der stadig er optagelser på den jeg ser.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg har ikke kabelforbindelse til TVet mere, har siden DVB-T test tiden en antenne siddende, så den er tilsluttet TVet, så kan der da altid ses DR hvis kabel TV fejler.
Der blev påskønnet da det hele brød ned i nytåret.
Omdømme 7
Badge +7
Ja så skal man da have en fordeler eller forstærker, hvis man vil sætte andet til samtidigt såsom tv eller både den nuværende humax og den nye.

Jeg har også den gamle samsung sidende til da der stadig er optagelser på den jeg ser.

Jeg har fire Humax bokse og alle med fordeler - helt uden problemer.
Som jeg har forstået det, kommer den nye boks til at fungere sammen med den nuværende.
Bortset fra optagelser fungerer flere Humax bokse også sammen i dag.
Omdømme 6
Badge +1
Det er jo netop derfor jeg gerne ville sætte kabel i tvet, så man kan se om det bare er yousee boxene der er gået ned eller om der faktisk er signal.
Det sker så ofte at jeg er nødt til at flytte kabel op i tv, bare for at bekræfte at der er signal og boxen bare skal slukkes og tændes bagpå.
Omdømme 6
Badge +1

Jeg har fire Humax bokse og alle med fordeler - helt uden problemer.
Som jeg har forstået det, kommer den nye boks til at fungere sammen med den nuværende.
Bortset fra optagelser fungerer flere Humax bokse også sammen i dag.

Hvordan fungerer de sammen lige nu ? De snakker jo netop ikke sammen overhovedet lige nu.
Jeg har 2 humax og 2 samsung.
Omdømme 7
Badge +7
Humaxen vil da hele tiden kunne modtage, medmindre den har været helt slukket, kan den ikke det, så er kabelnettet ude. Så nøjes jeg med DR til det er oppe igen.
Omdømme 6
Badge +1
Jeg har lige snakket et stykke tid med yousee support, og han tvivler på at vi ser den nye 4k boks før starten af næste år. :S
Omdømme 7
Badge +4
Jeg har lige snakket et stykke tid med yousee support, og han tvivler på at vi ser den nye 4k boks før starten af næste år. :S

Du kan prøve at ringe ind igen, så får du måske et andet svar
Rygtet siger jo, at den kommer 6/11. 🙂
Omdømme 7
Badge +7

Den gamle Samsung boks behøver ikke antenneklabel for at se optagelser.
Omdømme 7
Badge +7
Rygtet siger jo, at den kommer 6/11. :)
Så får jeg en god fødselsdagsgave.:D
Omdømme 7
Badge +7
@jarlja
Kan vi få en kommentar på hvem der har bekræftet at det er den du viser billeder af.?
Der mangler bekræftelse af dit indlæg.
Omdømme 7
Badge +7
@jarlja
Kan vi få en kommentar på hvem der har bekræftet at det er den du viser billeder af.?
Der mangler bekræftelse af dit indlæg.

Helt enig.
Omdømme 7
Badge +7
Ellers må der skrives til en fra Admin og få en bekræftelse eller det modsatte. Det kan da ikke være en hemmelighed.
Det er vist blevet afkræftet her i tråden: Den har en harddisk, den understøtter ikke 4K, den ser forkert ud, den hedder ikke noget med YSR-XXXX.
Omdømme 7
Badge +7
Ja, det har du ret i, er også ganske overbevist om at den ikke ser ud som den jarlja har billede af, men den kan jo have andre specifikationer til andre markeder.
Omdømme 7
Badge +4
Lige som man ikke kunne se YSR-2000 på udenlandske hjemmesider, så tror jeg heller ikke man kan se den nye. Formentligt lavet kun til Yousee. Det er blot mit gæt
Omdømme 7
Badge +7
Uanset hvilken, så er det sikkert at den er specielt opbygget til You See.

Besvar