Så stiger priserne igen hos Yousee | YouSee Community

Så stiger priserne igen hos Yousee


Omdømme 3
"Pris pr. md pr. 1/1 2017
Grundpakken Prisen stiger op til 10,- kr. pr. md.
Mellempakken Prisen stiger op til 10,- kr. pr. md.
Fuldpakken Prisen stiger op til 15,- kr. pr. md.
Tillægspakken Prisen stiger op til 5,- kr. pr. md. "

og de skriver det er pga.:

"Prisjusteringerne skyldes stigende priser på indhold og et behov for at sikre, at vi også i fremtiden kan levere den bedste tv-underholdning på alle platforme."

Ja right, Yousee hæver priser for at give os det bedste, så hvornår sker det? Det ikke sket de andre gange de har hævet priserne. Se nu at lave en sportpakke og hiv alt hvad der hedder fodbold ud af fuldpakken. Se nu at få lavet UHD kanaler, der jo flere udbyder af kanaler som venter på I kommer igang f.eks discovery science.

97 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Så vidt jeg husker kalder man det Terabit DSL.
100 meter: 1000 Gbit/s
300 meter: 100 Gbit/s
500 meter: 10 Gbit/s

Kunne det ikke være interessant over de gamle telefonkabler? De leger med ideen. De kalder det TDSL. 🙂
Betales der via antenne/boligforening, så kommer varsling om stigning derfra. Jeg er "solokunde", så det er ikke en antenne- eller boligforening, der skal have skylden. Jeg har lige udbedt mig en skriftlig forklaring fra kundeservice.

Til orientering: Kundeservice har lige svaret mig, at hvis prisstigningen er på under 10%, annonceres den på youSee.dk.

Desuden sakset fra generelle vilkår: "Ændringerne varsles ved offentliggørelse på YouSee’s hjemmeside, ved annoncering i landsdækkende dagblade eller ved fremsendelse af en skriftlig meddelelse, eventuelt sammen med en regning eller som tekst på betalingsoversigten fra kundens bank eller Nets A/S (tidligere PBS). Væsentlige ændringer varsles dog ved fremsendelse af en skriftlig meddelelse, eventuelt sammen med en regning eller som tekst på betalingsoversigten fra kundens bank eller Nets A/S (tidligere PBS). Ændringer, herunder væsentlige ændringer, kan endvidere varsles via elektronisk meddelelse til kunden, hvis kunden har indgået aftale om e-kommunikation."

Summa summarum: Stigningen skal åbenbart være over 10%, før YouSee finder den væsentlig.
Omdømme 7
Badge +4
Betales der via antenne/boligforening, så kommer varsling om stigning derfra. Jeg er "solokunde", så det er ikke en antenne- eller boligforening, der skal have skylden. Jeg har lige udbedt mig en skriftlig forklaring fra kundeservice.

Jeg mener at have set på Facebook, at stigningen er så lille, at den ikke skal varsles men det er nok at det står på hjemmesiden / på regningen
Betales der via antenne/boligforening, så kommer varsling om stigning derfra. Jeg er "solokunde", så det er ikke en antenne- eller boligforening, der skal have skylden. Jeg har lige udbedt mig en skriftlig forklaring fra kundeservice.
Omdømme 7
Badge +7
Betales der via antenne/boligforening, så kommer varsling om stigning derfra.
Mit produkt er steget tre gange på et år - i alt cirka 6% - og jeg har heller ikke fået mail om det overhovedet. Det er heller ikke blevet varslet i betalingsservicemeddelelsen. Jeg har i min profil frabedt mig "rådgivning og tilbud" pr. mail og sms, men det bør vel ikke omfatte information om prisstigninger.
Enig tager det heller ikke som en undskyldning, Men i den lange ende må det vel være bedre for Yousee at beholde en kunde til 260 kr og internet 239 kr, end at miste den helt fordi han skal besøge kunden.
De er aligevel ude på mange andre opgaver "i området" i løbet af 1 måned" så fjerne den Split / sætte den i tager 5 min.
Det er derfor der er så mange der snyder hvis man lige ved hvor det er, så er det nemt at betale lille pakke og få den store, MEN det har jeg aldrig gjort og har glædeligt betalt den store pakke indtil igår.
Omdømme 7
Badge +7
89 kr netflix
Dr app gratis inkl live tv
Tv2 play 59 kr on demand
Dækker mit behov
Det synes jeg er billigere.
De ville have 300 kr for jeg ønskede nedgraderet til grundpakken.
De gør ikke noget for dere nuværende kunder. Ville have behold mine kanaler hvis en nedgradering havde været gratis. Men de ville hellere miste en kunde igennem 15 år

Det er ikke fordi, jeg skal undskylde YouSee, men blot forklare. Når en kunde vil ha' opgraderet/nedgraderet sin pakke, skal en YouSee medarbejder ud til den pågældende for at skifte nogle adskillelser (eller hvad det nu kaldes i fagsproget), som ofte er i kælderen. Det skal der betales for. En opgradering er gratis, da YouSee på sigt får en større forretning med kunden. De 300 kr. du omtaler, skal altså dække et besøg af en montør.
Hvorfor har vi ingen email fået om pristigninger - det står godt nok på regningen som skal betales 31 dec for de efterfølgende 3 måneder - men har intet fået af vide pr mail som vores venner
89 kr netflix
Dr app gratis inkl live tv
Tv2 play 59 kr on demand
Dækker mit behov
Det synes jeg er billigere.
De ville have 300 kr for jeg ønskede nedgraderet til grundpakken.
De gør ikke noget for dere nuværende kunder. Ville have behold mine kanaler hvis en nedgradering havde været gratis. Men de ville hellere miste en kunde igennem 15 år
Omdømme 7
Badge +7
Ja prisen stiger og det er så årsagen til jeg opsagde mit yousee tv idag.
Tænk på hvor mange kunder i mister til streamning pga jeres pris stigninger og jeres høje priser.
Få dog en vælg selv løsning så man helt selv kan vælge de enkelte kanaler man vil have.
Ikke en pakke og 10 vælg selv kanaler lad os selv vælge de kanaler vi vil se.

Held og lykke med at finde noget billigere.
Ja prisen stiger og det er så årsagen til jeg opsagde mit yousee tv idag.
Tænk på hvor mange kunder i mister til streamning pga jeres pris stigninger og jeres høje priser.
Få dog en vælg selv løsning så man helt selv kan vælge de enkelte kanaler man vil have.
Ikke en pakke og 10 vælg selv kanaler lad os selv vælge de kanaler vi vil se.
har lige fået mail omkring prisstigningen...
meget "sjovt" de skriver prisstigningen skyldes de vil forbedre min oplevelse, men de nævner kun én konkret ændring, nemlig nedlægning af FM.. er det ikke isoleret set en forringelse 🙂
Hvorfor har vi ingen email fået om pristigninger - det står godt nok på regningen som skal betales 31 dec for de efterfølgende 3 måneder - men har intet fået af vide pr mail som vores venner
Omdømme 7
Badge +7
Det er også stinkende dyrt at trække kabler i en ejendom 😃
200 Mb op en telefonlinje. Det har jeg godt nok ikke hørt om. Troede det var max 20 alt efter hvor tæt man var på telefoncentralen
Det nyeste hedder G.fast. Her nærmer man sig 1 Gbit. Det næste hedder NG-fast. Her kommer man endnu højere op. Det handler om at bo tæt nok på fiberen. G.fast findes dog ikke kommercielt i vores udbyders net endnu.
Omdømme 7
Badge +7
Vil du virkelig have, at alle foreningerne skal trække fiber til alle deres aftagere som vil have Bredbånd, når Bredbånd kan leveres i Coax. Totalt galama gak.
Omdømme 7
Badge +7
Vi ligger ikke så langt fra centralen og kan få 50 i dag. Ved at kombinere de 2 trådpar, som er ført ind i vores bolig når man 100 (det hedder "pair bonding", og sælges i dag af Yousee og flere af de andre udbydere). Nu kommer en ny teknik, som hedder "super vectoring" (vist nok start 2017 på Yousees centraler). Den dobler hastigheden igen, hvis man ikke bor for langt fra centralen. Lidt ude i fremtiden ligger g.fast, men så skal man for alvor være meget tæt på centralen (meget tættere end vi er). Til den tid vil der sikkert være lavet en del fremskudte centraler. Så det vil være realistisk med omkring 600 på telefonkablerne mange steder.
Bare ærgerligt at de bruger internettet som undskyldning.
Jeg har ikke internet fra YouSee - det er alt for dyrt.
Og nu vil de tilbyde højere hastigheder - til flere penge.

Dårlig kundepleje - og dårlig teknologi.
Hvis de vil have højere internethastighed burde de trække fiber - ikke fjerne de ydelser, som vi betaler for i forvejen


Hvem skal betale, hvis der skal trækkes fiber ? Der er kun een, og det er dig


Nej - det skal dem, der bruger fiber - nemlig bredbåndskunderne - ikke TV og radio kunderne
Omdømme 7
Badge +4
200 Mb op en telefonlinje. Det har jeg godt nok ikke hørt om. Troede det var max 20 alt efter hvor tæt man var på telefoncentralen
Omdømme 7
Badge +7
Der trækkes masser af fiber, men det er stinkende dyrt at grave dem ned. I stedet presser man andre teknologier (DSL, coax og mobilt data) til det yderste. Da vi flyttede ind her kunne man få en 10 megabit forbindelse på DSL. Nu er hastigheden på DSL snart oppe på 200 megabit på de samme kabler. Jeg ser frem til hurtigere forbindelser (begge veje) på coax her. De nye hastigheder åbner nye muligheder, og vil gøre nogle ting meget nemmere her.
Omdømme 7
Badge +7
Fordelings nettet er meget langt hen af vejen Fiber, men ikke ud til aftagerne.
Omdømme 7
Badge +4
Bare ærgerligt at de bruger internettet som undskyldning.
Jeg har ikke internet fra YouSee - det er alt for dyrt.
Og nu vil de tilbyde højere hastigheder - til flere penge.

Dårlig kundepleje - og dårlig teknologi.
Hvis de vil have højere internethastighed burde de trække fiber - ikke fjerne de ydelser, som vi betaler for i forvejen


Hvem skal betale, hvis der skal trækkes fiber ? Der er kun een, og det er dig
Omdømme 7
Badge +7
Det kan læses her, og derer en oversigt i bunden

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/tjek-din-tv-pakke-saa-meget-stiger-prisen/6406264

Det var der jeg så det i min eavis.

Besvar