Svar

Problemer med program info

Omdømme 2
Vi oplever at den info om det nuværende program er forkert og det startede for et par dage siden. Det er korrekt nok når man zapper rundt og tjekker tv guide på ens TV, men når man har valgt en kanal og trykker på info knappen, så får man info om et program som er flere dage gammelt.

Vi oplever det på alle TV (2 stk.) i huset.

icon

Bedste svar af Erroneus 4 januar 2015, 15:50

Yup det er løst, dejligt.

Info fra Yousee driftsinfo:

Nu er fejlen rettet. Tak for din tålmodighed.

Starttid: 29-12-2014 08:15
Forventet rettet: 05-01-2015 15:00

Se original

29 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +8
Logan skrev:
Jeg bruger aldrig EPG, men går det hurtigere på event-kanalen?

Du kan selvfølgelig ikke gøre for, at jeg ikke forstår dit spørgsmål, men gider du lige hjælpe mig med at forstå?

Omdømme 5
Badge +1
Joern jeg tror Logan mener, at event kanalen epg opdateres næsten med det samme. Her hos mig er det også forskelligt hvilke kanaler som opdateres først. De opdateres typisk lidt efter lidt, hvor enkelte kanaler opdateres for en uge med det samme, og hvor andre kanaler så lader sig vente i op mod 15 min. her :(

Det er meget sjældent, at alle epg kanaler opdateres samtidig. Jeg tror kun det sker her, hvis jeg gen-indlæser alle kanaler på min recorder. 

Joern, som dig funker mit tv også bedre med EPG'en. Ikke at kanalerne opdateres meget hurtigere end på min recorder, men selve scroll i epg'en er mere flydende og hertigere på mit tv. På min F8500 recorder lagger scroll lidt mere, er lidt mere sløvt 🙂 Men det har nok noget med cpu'en at gøre, hvor mit tv gennerelt er lidt hurtigere, også i smarthub'en.

joern skrev:
Du kan selvfølgelig ikke gøre for, at jeg ikke forstår dit spørgsmål, men gider du lige hjælpe mig med at forstå?

Jeg kan prøve. Jeg kan se, at der på 143 Mhz bliver sendt mere EPG-data end på de andre frekvenser. Event ligger på den frekvens. Så det kunne være man hurtigere fik en komplet oversigt ved at stå på den kanal...

Omdømme 7
Badge +8
Tak for info.

Jeg sørger altid for, at TV'et står på DR 1. Synes det går fornuftigt hurtigt, men det skal bemærkes, at jeg oftest bruger guiden på Samsung boksen fra YouSee.

EPG'en på TV'et bruger jeg kun, hvis jeg ønsker at optage et program, der kommer samtidig med, at jeg i forvejen har sat min boks fra YouSee til at optage.

Besvar