Prisstigning igen | YouSee Community
Spørgsmål

Prisstigning igen

Vis første besked

41 Kommentarer

Omdømme 1
Badge
4 tyske kanaler , er garanteret sikker på at hvis man kunne få f eks 2 stk væk , så kunne yousee putte f eks Discovery, tv2 news , eller en sportskanal ind , så ville det løfte kvaliteteten af grundpakken voldsomt, men yousee det vil jo koste jer penge ,og det er i jo nok ikke så glade for , men noget må sku ske for jer ,ellers er der jo yderligere tusindvis af kunder der smutter ,for jer ,og generalt jeres gammeldags concept, i må nytænke og lægge nogle kanaler i grundpakken som kan trække kunder tilbage ,i er et skib med utæt bund ,det koster for jer at lappe bunden,det må i accepterer ,og til sidst stop prisstigningerne det er en sindsyg forretningsmodel, og det som jager kunder væk.
Omdømme 7
Badge +7
Det er jo ikke You See der skrives til her på forummet, det er for brugere, der kan skrives til You See på deres FB side.
Omdømme 1
Badge
Men det kunne jo være at yousee nogengange følger lidt med i siden,ville det være utænkeligt ,radiomand.
Omdømme 7
Badge +7
Det formuleres som om det er You See der skrives til, og det er jo ikke tilfældet.
Omdømme 1
Badge
Nej radiomand , ved godt det ikke er yousee som direkte svarer ,men denne tråd er på en yousee side , så er det underligt at min irreation over yousee blir rettet mod yousee på et forum som er oprettet på en yousee side , jeg agter fortsat at kritiserer dem så længe jeg føler at jeg som Yousee kunde , blir tørret bagi ,men jeg håber en dag at jeg kan skrive godt gået yousee for det er i virkeligheden mit største ønske.
Omdømme 7
Badge +7
Så må det da være bedre at skrive direkte til dem, så er du helt sikker på at det bliver set. Det ses da nok også her, men hvor langtid der vil gå vides ikke. Det er primært brugere her.
Omdømme 1
Badge
Er nu ganske sikker på at de ser hvad der skrives om her .
Omdømme 7
Badge +7
Det sker da på et tidspunkt, men nu er tråden 16 dage gammel, så hvornår vides ikke.
Omdømme 7
Badge +6
Så kan man da håbe hvis yousee skal fylde 3 stk kanaler ud sætter nogle kanaler ind som man ved at interessen er stor overfor og ikke bare finder nogle udenlandske kanaler som intet koster ,og som ingen ser , ligesom de 4 tyske som jo blot er fyld.

Fyld er de Tyske kanaler bestemt ikke, for der er faktisk mange fodbold og Formel 1 interesserede i hele Danmark der også kigger med på de kanaler og antallet af seere tyder på at være steget efter at både ARD, ZDF og RTL har meddelt at de har scoret endnu flere sports rettigheder.
Resultatet kan også allerede mærkes nu på kanalerne, for antallet af fodbold og Formel 1 er steget markant i forholdet til hvad de kun viste i 2017 til fordel for de interesserede Danskere i hele landet.

YouSee kunne opleve at få et faens til bøvl med alle de mennesker, hvis de pludselig skulle gå glip af al den sport på de 3 kanaler og det vil bare gøre at der er endnu flere kunder der smutter.
NDR hører så ind under nærmest et must have, for den kanal er der dælme mange Fynboere og Jyder der ser på til dagligt, specielt også pga. de Tyske serier der vises.
Omdømme 7
Badge +7
Som også jeg skrev tidligere i tråden, så er de meget sete i dele af landet, og de Svenske i andre dele af landet.
Så må det da være bedre at skrive direkte til dem, så er du helt sikker på at det bliver set. Det ses da nok også her, men hvor langtid der vil gå vides ikke. Det er primært brugere her.

Det er Yousee's forum, og derfor skal de være tilstede på det. Dvs ha' en flok moderatorer, der kan styre/svare på diverse indlæg. Men sådan fungere det jo, desværre ikke. At forummet fungere som bruger til bruger, kan være godt nok, men når man vil ha' svar fra Yousee her i forummet, ja så skal de også være tilstede og svare. Og ja, det har jeg skrevet et par gange før, men det bliver aldrig anderledes, desværre.
Omdømme 1
Badge
Piaggio jo er sikker på at de følger med , men hvad skal de egentlig sige til tråden , de ved de har en taber sag , de har igennem mange år malket kunderne ,nu er der andre muligheder , og de prøver og de prøver , men kunderne smutter alligevel , jeg siger blot for at tjene penge ,skal udvalget ,være bedre og det koster jo på bundlinjen ivertfald i begyndelsen , jeg kan godt lide tv , ingen skal misforstå mig, men de må gøre det bedre .
Omdømme 1
Badge
Blot en opdatering yousee har mistet 102 000 tv kunder på et år , yousee i fortsætter med at gøre noget forkert , bland selv har ikke kunnet vende skuden .
Yousee og TDC de forstår at binde brugeren så de ikke kan skift, bor i Kokkedal, og har fiber internet, dette betyder jeg ikke kan få andre tv udbyder da de ikke må levere tv på deres fiber, og internet kan jeg god få blot jeg ligger 99 kr pr. md for leje af kable, vi har grundpakken og der er en håndfuld kanaler til os under 40 år resten er til dem på 80+ men om de gider lytte til os bruger, nej hvorfor skulle de det, de sider så tungt på market at vi ikke kan flytte os uden det koster os så dyrt eller sætter os tilbage til 1970 i udvikling. så yousee vågn op og kom ind og oplev den virklig verden
Omdømme 6
Badge +4
@Minedykker Der findes altså udbydere af fiber bredbånd der ikke opkræver leje af fiber f.eks. Hiper.dk, eller Gigabit.dk. desuden er der muligt at få TV udenom fiber. f.eks. Viasat eller Canal Digital (Sattelitmodtager) eller Boxer-tv (normal Husantenne, eller stueantenne).

-Brian
Ja gider bare ikke parabol de gør ikke noget kønt for et hus og bokser har jeg prøvet og det ligger vi for lavet til at kan modtage ordentligt og vil jo gerne have tv med i bredbåndet

Besvar