Pixelfejl på TV2 og billede som fryser | YouSee Community

Pixelfejl på TV2 og billede som fryser

Jer har problemer med kanaler som forsvinder på Tv'et hver morgen. Det kan f.eks. være TV2, som er en del af grundpakken.

Når fejlen er der, så rammer det alle vore tv, men i forskellig grad, hvilket skyldes nok forskellig følsomhed overfor det dårlige signal.

Det ene øjeblik giver en scanning efter kanaler 0 kanaler og det næste øjeblik - efter 10 minutter - finder tv'et 108 kanaler.

Når kanalerne ikke forsvinder på Tv'et, så er der pixelfejl og "stills" hvor billedet fryser.

What to do?

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det har næppe noget med hinanden at gøre, for det er 2 forskellige teknologier, der ingen indflydelse har på hinanden.
Prøv at gå ind på YouSee's driftsinfo og se om det skulle være tilfældet at der er noget galt i jeres område, eller om det kan tænkes at de er ved at arbejde med et eller andet.
De render nærmest altid rundt og graver og fikser et eller andet hele tiden derude.

https://kundeservice.yousee.dk/driftsinformation
Jer vil vurdere at alle dele er godkendte og jeg tror nærmere, at det hænger sammen med at der er lagt en dæmper på signalet og jeg tror at der er sammenhæng med at jeg fik nedgraderet min internet forbindelse - også fra Yousee via kabel.
Kan der være en sammenhæng?
Omdømme 6
Badge +1
Check at alle kabler er yousee godkendt og har du fordelere/forstærker ligeså
Det lyder som dårligt signal

Besvar