Optagelser | YouSee Community
Svar

Optagelser

Jeg har den seneste tid oplevet at det ikke er muligt at optage film og serier på min tv-box
Der er stadig 30% ledig plads

Visse udsendelser er muligt at optage ss. sport nyheder mv, men film har ikke været muligt at optage ?
icon

Bedste svar af EveTossen 25 november 2017, 10:23

Det er en kendt bug som har fjernet den røde optage knap når man står inde på fuld info om filmen.
Du skal bare trykke på den røde optage knap på remoten, når du står i oversigten i programguiden, så kommer der det lille røde symbol i hjørnet, og filmen bliver optaget.

De har sagt at de vil få det rettet hurtigt, men vi kender vist yousee godt nok til at der nok går et godt stykke tid med det.
Se original

9 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +1
Det er en kendt bug som har fjernet den røde optage knap når man står inde på fuld info om filmen.
Du skal bare trykke på den røde optage knap på remoten, når du står i oversigten i programguiden, så kommer der det lille røde symbol i hjørnet, og filmen bliver optaget.

De har sagt at de vil få det rettet hurtigt, men vi kender vist yousee godt nok til at der nok går et godt stykke tid med det.
Hej Eve Tossen
Det ser sgu ud til at virke.
Tja Yousee/TDC rider ikke altid samme samme dag som de sadler.

Tak for din tilbagemelding.
Omdømme 7
Badge +7
Ja, det er det EPGen er beregnet til når der skal optages.
Omdømme 7
Badge +7
Hej LausogMarisen

Tak for at melde tilbage og tak til EveTossen for svaret og løsning, som jeg markerer som bedste svar 🙂
Omdømme 2
Problemer med at optage forud. Når man trykker på Guide og ser kanalen. Ville optage en film fra tv3+, men kun to muligheder, et hjerte til fortrukne eller se tv kanalen???
Omdømme 7
Badge +4
Problemer med at optage forud. Når man trykker på Guide og ser kanalen. Ville optage en film fra tv3+, men kun to muligheder, et hjerte til fortrukne eller se tv kanalen???
Du skal blot gå ud i oversigten, og trykke på ræd optager knap på fjerbetjeningen. Kendt fejl i version 1.80
Omdømme 2
Du skal blot gå ud i oversigten, og trykke på ræd optager knap på fjerbetjeningen. Kendt fejl i version 1.80

Tak, det vil jeg prøve. Men den optager heller ikke, når jeg trykker på optagerknappen
Omdømme 7
Badge +7
Brug EPGen.

Omdømme 2
Brug EPGen.

Super. Tak

Besvar