Opgradering til bland selv | YouSee Community
Spørgsmål

Opgradering til bland selv

Jeg er medlem af en lokal antenneforening i Vadum og har mellempakken og har Yousee som leverandør.. Jeg ønsker at skifte til bland selv pakken med 10 valgfrie kanaler. Ved kontakt til Yousee kundeservice oplyser de at det ikke kan lade sig gøre at skifte med mit nuværende abonnement. Kan det virkelig være rigtigt at jeg ikke kan få bland selv? Hvordan skal jeg forholde mig?

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvis det er via en forening og der betales dertil, så er det den der skal ske henvendelse til, at der ønskes at overgå til Mellempakke, når det så er på plads, kan der ændres til bland selv.
Det er den måde det sker på i den Antenneforening jeg er tilsluttet.
Tak for dit svar. Mit problem er at jeg ER tilkoblet mellempakken. Hvem kan koble mig på bland selv? Er det Yousee som programudbyder eller er det Dansk Kabel Tv, som opkræver betalingen? Jeg prøver at kontakte Dansk kabel Tv på mandag og høre om jeg kan komme videre den vej. Fortsat god weekend?
Omdømme 7
Badge +7
Hvem betales der til, da det er på en Antenneforening, så må det vel være dem.?
Her betales der direkte til Antenneforeningen, havde Mellempakke, ringede til You See, få minutter senere var bland selv på plads. Prisen for Mellempakke er jo den samme som bland selv 10.
Ja i min naivitet troede jeg også det var så let. Her i Vadum opkræver Dansk Kabel Tv betalingen og har så entreret med Yousee på programsiden. Jeg har nu lige set på Dansk Kabel TV s hjemmeside at det er dem jeg skal kontakte, så det gør jeg mandag. Jeg havde ikke lige tænkt over at det var dem der administrerede pakkevalget.
Omdømme 7
Badge +7
Her har DKTV kun Service, Antenneforening styrer pakkevalg, (antal kanaler) derefter kontaktes You See angående indhold.
Omdømme 7
Badge +6
Her har DKTV kun Service, Antenneforening styrer pakkevalg, (antal kanaler) derefter kontaktes You See angående indhold.

Næsten det samme her hos vores antenneforening i Odense.
Vi skal dog kontakte YouSee når det drejer sig om ændringer af pakker, så sender de Dansk Kabel TV ud til at foretage ændringerne i teknik skabene uden ved vejen.

Men det gøres lige klogt i at undersøge først om der overhovedet er noget at spare ved at gå fra mellempakken til at have selvvalg, inden man gør noget der kan vise sig at være forhastet og dyrere.
Hos vores antenneforening er det nemlig ikke tilfældet at der er noget at spare, det er tvært i mod dyrere at have selvvalg, fordi vores antenneforening har forhandlet sig frem til en meget billigere pris med grund, mellem og fuldpakke løsningerne, hvor vi sparer rundt regnet 40% om året på at have den gamle pakke ordning sammenlignet med hvad det ville koste med selvvalg metoden.
Omdømme 7
Badge +7
Her er der ingen forskel, der er 10 kanaler i Mellempakke, så det er samme pris som bland selv 10. Der er Rabat på alle pakker, bredbånd og Mobil.

Besvar