Opgradering fra Bland Selv 10 til Fuldpakke muligt? | YouSee Community
Svar

Opgradering fra Bland Selv 10 til Fuldpakke muligt?

Vis første besked

29 Kommentarer

Badge
Sagen endte med, at jeg får fuldpakken tilbage og bliver kompenseret for mine ekstra-udgifter i forbindelse med skiftet til Bland Selv 10. Jeg skulle heller ikke betale for teknikerbesøget. YouSee har ikke meldt tilbage med resultatet af modem-overvågningen trods gentagne rykkere fra min side, så det ser ud til at jeg må leve med at upload-hastigheden i perioder går helt ned på 0.5 mbps (har en 110/60 mbps forbindelse). Jeg kan jo alitd håbe på, at andre fra lokalområdet fejlmelder. Måske er de i besiddelse af mere tålmodighed og stædighed end mig 😉
Badge
Humaxen modtager i følge andre brugere de krypterede kanaler ikke de frie.

Opfølgning: Fuldpakken er nu tilbage på vores adresse og alle TV-apparater virker igen fint. Som Radiomanden skrev, hjalp det dog ikke på Humax-boksen som stadigvæk bruger de krypterede QAM256-kanaler og ikke QAM64-kanalerne fra fuldpakken. Jeg har talt med tre supportere hos YouSee og fik først af den sidste bekræftet, at sådan er Humax-boksen "by design". Så eneste løsning er at sende den retur 😞

Nu må jeg ud og kigge efter en harddisk-optager. Er der nogen som har erfaringer med Samsung BD-H8900N 1TB?
Omdømme 7
Badge +7
Jeg ville da lige give det en extra chance for at få styr på problemet med Humaxen, signalet skal bare være i orden, det kunne også give problemer med andre enheder.
Efter de erfaringer jeg har haft med Samsung optagerne vil jeg gå uden om dem.
Badge
Jeg ville da lige give det en extra chance for at få styr på problemet med Humaxen, signalet skal bare være i orden, det kunne også give problemer med andre enheder.
Efter de erfaringer jeg har haft med Samsung optagerne vil jeg gå uden om dem.

Du har ret. Nu da vores TV-apparater virker igen er det nok en god ide lige at væbne sig med lidt tålmodighed. Det er i hvert fald skræmmende at læse om Samsung+YouSee problemer her på forummet, så måske venter vi bare og prøver den nye YouSee-boks, som kommer senere på efteråret.

Besvar