Opdatering 1.71 til Humax tv-boksen

Omdømme 7
Badge +7
Har du en Humax tv-boks, så får du i dag en helt ny opdatering til den som indeholde nye gode features.

Her får du en kort oversigt over nogle af de ændringer vi har lavet:

YouSee Premiere som TV kanal
Du kan nu tilgå Premiere-filmen som var det en tv-kanal. YouSee Premiere viser hver måned en gratis premiere-film til dig med tv-boks. Du kan desuden læse meget mere her om YouSee Premiere.
Kanalen ligger på næstsidste plads, og kan - ligesom Netflix - blive sorteret som enhver anden kanal.

Automatisk sletning af optagelser
Er du en af dem der optager meget? Så er dette en god funktion for dig!
Med automatisk sletning sletter tv-boksen optagelser helt automatisk, når den når 95%. Dine låste optagelser bliver naturligvis ikke slettet, så på denne måde har du altid plads til nye optagelser og samtidig kan du bevare dine favoritter.

Funktionen kan aktiveres under "Indstillinger" -> "Optagelser".

Den er som standard slået fra.

Andre forbedringer

• IMDb-ratings på film-oversigten, så du hurtigere kan danne dig et overblik. (se billedet nedenunder)
  • Færre beskeder om fyldt harddisk.
  • Løst fejl, hvor sletning af igangværende optagelser ikke frigav plads på harddisken.
  • Tydeligere markering i Tv-guiden.
  • Forbedret navigering i hovedmenuen - du kan f.eks. trykke "pil op" og komme til det nederste punkt i menuen (hvis du står på det øverste punkt).

IMDb-ratings på oversigten:

Oplever I problemer i forbindelse med opdateringen, så skriv endelig! 🙂

54 Kommentarer

Omdømme 2
Badge
Så må jeg jo bare vente ?
Omdømme 2
Badge
Og så kom 1,80.16 her til morgen ?
Omdømme 6
Badge +1
Samme for mig - men jeg skulle selv checke for opdatering, den gjorde det ikke selvom den var i dvale :S

OG det undrer mig meget at yousee support igår sagde at jeg havde den nyeste med 1.71.08 - det viser jo bare at de ikke ved en skid om hvad de laver derinde.
Omdømme 2
Badge
Min kom "automatisk" da jeg tænkte for boksen i morges. Jeg søgte manuelt i går aftes, og der var den der ikke.

Besvar