Opdatering 1.125.10 og 2.125.10 til Humax | YouSee Community

Opdatering 1.125.10 og 2.125.10 til Humax

Vis første besked

33 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3
Det kan løses ved at ændre layout til det jeg foreslog, så kommer man direkte ind på det ønskede.
Kun YouSee kan ændre layout. Det foreslåede layout må udvides med “Radio” for at komme direkte ind, da radio (via DVB-C) ikke naturligt hører under hverken TV, streaming eller arkiv.
Omdømme 7
Badge +7
Man må da håbe at næste gang der opdateres, så bliver det nemmere at overskue, hvilket jeg mener det vil være med det Layout eksempel jeg stillede op.
Om man så vil have Radio med er smag og behag, bruger det aldrig selv, der er andre løsninger.
Jeg savner at man et sted i boksen kan læse hvad de er lavet af ændringer.
Den anden dag kom der "vi skal opdatere din tv-liste med nye tv-kanaler"

Hvad er det første man tænker når man læser sådan en tekst?
Men kan man nogen steder læse om hvad det er en elleer flere kanaler der er tilkommet, nej nej det kan man ikke....desværre...
Jeg døjer nu med AV_UNDERRUN På deres nye tv box, men tv box og router er skiftet men intet hjælp... Stadig problemer..

Sort skærm software 1.125.08: Dette gamle problem er løst ved at skrive en fejlkode på skærmen f.eks. Empty_channel, Av_underrun, Blocked_by_CAS......
Hvad betyder dette?
mvh Flemming
Hej. Er det efter denne opdatering, at boksen kun outputter mono lyd vi hdmi .??
Omdømme 7
Badge +3
Hej, hvad er der sket af nyt ved Opdateringen i dag?
Omdømme 7
Badge +4

kun små rettelser
Omdømme 4
Badge
Det eneste der er sket. Angående: Opdateringer er, at du og andre har mulighed for at læse diverse tekster fra: Tv-Film og Serier. Ikke noget nyt, som man i forvejen havde mulighed for tidligere. Det skal bare se mere smart ud :))

Besvar