Svar

Nyt indhold i din tv-pakke

Omdømme 4
Badge +1

Er bekendt med, at de nye kanaler er blevet lagt ind på boksen, som i mit tilfælde er. YS-4000. Mit spørgsmål beror mere på. Hvad er DR TV? Syntes ikke, at YouSee har beskrevet noget om det. I deres indhold i deres tv-pakker? Er det en app? Som tv2play også er, når der bliver lancereret på denne dato: 4/1-2020. Der er hverken information, eller for den sags skyld. Ingen beskrivelse. Nogen, som måske kan give mere information.Angående DR TV?

icon

Bedste svar af Ôzcan 13 december 2019, 14:36

Hej alle.

Vi er i fuld gang med at integrere DR TV, og vi er klar i midten af januar, hvor alt DR TV’s indhold vil være tilgængeligt på alle vores platforme (tv-boks, app, web).

Se original

18 Kommentarer

Badge +2

:relaxed: Grunden er det vil youSee, ikke afsløre hvad indholdet er eller  bliver på DRTV.. Lige pt. Så Givet derfor ingen info er..  Men jeg gætter på at indholdet må være fra DR.. 

Omdømme 4
Badge +1

:relaxed: Grunden er det vil youSee, ikke afsløre hvad indholdet er eller  bliver på DRTV.. Lige pt. Så Givet derfor ingen info er..  Men jeg gætter på at indholdet må være fra DR.. 

Måske, at det er en julegave fra: YouSee til brugerne? Må først åbnes 24. Dec?😉 

Omdømme 7
Badge +7

Med den benævnelse så kan det vel kun være HBB TV der ligges ind. Det haves i forvejen så det er ligegyldigt med det.

Badge +2

:relaxed: Ja er muligt Phoenix. Haha 

Omdømme 4
Badge +1

Med den benævnelse så kan det vel kun være HBB TV der ligges ind. Det haves i forvejen så det er ligegyldigt med det.

Hvis dette skulle være tilfældet, så begriber jeg ikke  at YouSee skulle vedlægge DR TV på boksen? Mon ikke, at DR er bekendt med det? Uden hbb. Havde jeg samme mulighed. Uden, at skulle dovnloade:HBB. Uheldigvis var jeg så uheldig,  at mit nye tv røg på gulvet, så jeg sparer op til et nyt😉

Omdømme 6
Badge +1

Måske, at det er en julegave fra: YouSee til brugerne? Må først åbnes 24. Dec?😉 

‘Gaven’ må først åbnes 31/12 kl 23:59 og minder mest om en brun papirspose med ild i foran hoveddøren.

En ekstra tjeneste til boksen, så dr tv er lige ved hånden… så gaven behøver vel ikke pakkes ind i anførselstegn.

Badge +2

Omdømme 4
Badge +1

En ekstra tjeneste til boksen, så dr tv er lige ved hånden… så gaven behøver vel ikke pakkes ind i anførselstegn.

Kan jeg så pakke det ind, som en forespørgsmåltegn?😉

Omdømme 4
Badge +1

Giver jo ingen mening i sig selv. Hvis man har DR, som streaming tjeneste? Yousee har valgt,at vedlægge kanalen på YouSee boksen. YS-4000. Syntes efterhånden, at YouSee skylder en afklaring. Frem for, at brugerne misforstår og ikke kommer frem til selve løsningen?

Omdømme 7
Badge +6

Årh, mon ikke bare at det er DR’s egen streaming tjeneste DRTV der bliver tilføjet?

En som DR3 siger de jo at den flytter der ind i Januar måned.

https://www.dr.dk/drtv/

Omdømme 7
Badge +7

Det er det som jeg skrev sandsynligvis nok.

Omdømme 3
Badge +3

Hej alle.

Vi er i fuld gang med at integrere DR TV, og vi er klar i midten af januar, hvor alt DR TV’s indhold vil være tilgængeligt på alle vores platforme (tv-boks, app, web).

Badge +2

:relaxed:Ôzcan Bliver spænderne, og fint der nu meldes ud  

Omdømme 1

Hej Ozcan.

Du skriver tilgængeligt på alle platforme også tv-boks. Gælder det også for Humax 2000 eller er det kun for Humax 4000?

Ellers et virkeligt godt initiativ for folk uden smart-tv.  Vi følger spændt med i udviklingen.

Hilsen EBM.

Omdømme 7
Badge +7

Hej EBM 

DRTV kommer også til Humax 2000 boksen :) 

Er bekendt med, at de nye kanaler er blevet lagt ind på boksen, som i mit tilfælde er. YS-4000. Mit spørgsmål beror mere på. Hvad er DR TV? Syntes ikke, at YouSee har beskrevet noget om det. I deres indhold i deres tv-pakker? Er det en app? Som tv2play også er, når der bliver lancereret på denne dato: 4/1-2020. Der er hverken information, eller for den sags skyld. Ingen beskrivelse. Nogen, som måske kan give mere information.Angående DR TV?

Omdømme 4
Badge +1

Pha 1

Hvorfor beskriver du tilsvarende? Som egen kommentar, som er vedlagt på forhånd?

Jeg som bruger har ikke oprettet dette for ca. 39 minutter siden. Trust Me 😉

Besvar