Svar

nye, kanaler i min tv-pakke

• Udforsker
  • 39 kommentarer

hej

jeg har bland selv+36

og kan ikke se de nye nye, spændende kanaler tv som der bliv lov 

https://mustsee.yousee.dk/tv2020

er det kunne dem som har fuld pakke det gælder eller skal jeg også kunne se dem da jeg jo mist 6 kanal

icon

Bedste svar af lordfynbo 21 december 2019, 15:35

Du kan se dem på YouSee Tv-boks, i YouSee Tv & Film-appen  og  filmkanal Viasat Film Action. er på Eventkanalen :relaxed:

Se original

21 Kommentarer

Omdømme 1

Min boks(ysr4000) har restartet adskillige gange (skal opdatere kanalliste). 
Men ingenting er sket med kanallisten. 
Der er ikke adgang til nye kanaler som lovet. 

Omdømme 7
Badge +6

Kanal ændringerne falder først helt på plads 1/1 2020 for alm. kabel tv kunder, fordi at alle de Discovery kanaler lige skal smides ud først, da de nye kanaler tilsyneladende overtager deres program pladser. Det er kun Viasat Ultra HD der er kommet på plads i mellem og fuldpakken.

Det er kun dem der modtager deres TV via DSL der allerede har fået foretaget ændringen og nu har fuld adgang til C More og Viasat Film kanalerne.

Som en plaster på såret for det, der har vi alm. kabel TV kunder der enten har eks. YSR boksen eller YouSee’s kort så fået låst C More kanalerne op resten af året og på Eventkanalen kan man i et stykke tid kunne se Viasat Film Action.

Badge +3

Du kan se dem på YouSee Tv-boks, i YouSee Tv & Film-appen  og  filmkanal Viasat Film Action. er på Eventkanalen :relaxed:

Der er en misforståelse i omløb. Der kommer ikke en masse ændringer, når man har bland selv*. Den eneste nye kanal er tv 2 charlie - og hvis man allerede har valgt den, så sker der ikke noget før det nye år, hvor man automatisk får den nye sportskanal fra tv 2 (kan fravælges igen).

* Hvis man ønsker ændringer, skal man selv gå ind og lave dem.

Fik en email i dag….jeg har fulldpakken.

Når jeg har fuldpakken,. er det vel fordi jeg har adgang til alt hvad der bliver udbudt af Tv kanaler fra Yousee. Sådan har det været tidligere, og jeg håber det også er sådan efter 1 Januar.

Jeg er ikke interesseret i Bland Selv eller andre løsninger, og derfor håber jeg at den nye sportskanal fra TV2 er en del af Fuldpakken. Jeg ser meget fodbold og især Premier League og La Liga. Jeg bliver meget trist hvis jeg ikke kan se La Liga fra 4. Januar.

Jeg vil ikke have nogen boks eller andet udstyr for at se TV. Det burde være unødvendigt i 2020, med de tekniske muligheder der er.

Jeg bor i en stor andelsboligforening og jeg er sikker på der er manger der vil overveje Yousee hvis vi ikke kan se den nye sportskanal. Vi har haft Yousee i rigtigt mange år, og det vil være mange penge Yousee mister hvis over 600 lejligheder siger stop for Yousee.

Rigtigt Godt Nytår! 

Den nye sportskanal kommer ikke i fuldpakken. Du kan dog vælge den som ekstrakanal (40 kr.), hvis du ikke ønsker bland selv. Det kræver kortlæser+kort i dit fjernsyn.

Det har længe været sådan, at man ikke har adgang til alt via fuldpakken.

Badge +3

:relaxed: Du kan se en liste her emsir. muligvis det er brugbart for 2020

https://kundeservice.yousee.dk/-/media/yousee/hjaelp-og-support/files/nku/kanaloversigt2020.ashx?la=en

Omdømme 7
Badge +7

Den nye kanal Sport X vil være at få i bland selv, så ønskes den skal der skiftes til en bland selv løsning.

Omdømme 7
Badge +7

Den nye sportskanal kommer ikke i fuldpakken. Du kan dog vælge den som ekstrakanal (40 kr.), hvis du ikke ønsker bland selv. Det kræver kortlæser+kort i dit fjernsyn.

Extra kanaler er definitivt ophørt, og kan derved ikke længere købes. Der skal haves bland selv.

Extra kanaler er definitivt ophørt, og kan derved ikke længere købes. Der skal haves bland selv.

Yousee skriver ellers lystigt på deres facebookside, at den kan købes som ekstrakanal til 40 kr.

Omdømme 7
Badge +7

Der er også i dag på FB skrevet ar extra kanaler ikke længere kan fås.

Må lige korrigere mig selv angående extra kanaler, Jeppe skrev på FB i dag.

Der er ikke særlig mange af vores kunder, der længere har ekstrakanaler, og derfor har vi valgt at fjerne dem fra vores hjemmeside.

Det er dog fortsat muligt at få dem, men det skal ske igennem vores kundeservice.

Jeppe

Det kræver dog at der haves en TV boks eller kort og kortlæser.

Jeg kan godt se, at der i dag tales om emnet, men det handler jo om noget andet: At man ikke længere kan vælge ekstrakanalerne online. Nu skal man ringe.

Så SKAL man have en boks eller kan man vælge et CAM kort til bland selv? 

Nej ikke ALT,  det ved jeg godt, men fuldpakke må da betyde at en kanal som den nye sportskanal fra TV 2 bliver sat i fuldpakken. Det er altså dyrere at have fuldpakken end bland selv, så det må da være ganske naturligt at en dansk kanal kommer i fuldpakken. Ellers ser jeg det som lidt af frivillig tvang til at benytte bland selv, hvis man vil have den nye sportskanal. 

Omdømme 7
Badge +7

Til streaming er det nødvendig med en boks, ellers ikke.

Nej ikke ALT,  det ved jeg godt, men fuldpakke må da betyde at en kanal som den nye sportskanal fra TV 2 bliver sat i fuldpakken. Det er altså dyrere at have fuldpakken end bland selv, så det må da være ganske naturligt at en dansk kanal kommer i fuldpakken. Ellers ser jeg det som lidt af frivillig tvang til at benytte bland selv, hvis man vil have den nye sportskanal. 

Prisen er som udgangspunkt den samme. Fuldpakken tæller 36 kanaler. Jeg kan umiddelbart tælle 108 kodede kanaler. Hos Stofa kommer den også kun som blandingskanal.

Prisen er så ikke den samme for mit vedkommende har jeg fået oplyst, da vi får noget rabat. Så jeg vil lige tænke over bland selv indtil Februar. Den nye sportskanal er i Ekstra kanalen hele Januar. 

Tak for hjælpen og svarene

Godt Nytår! 

Omdømme 6
Badge +3

Prisen er så ikke den samme for mit vedkommende har jeg fået oplyst, da vi får noget rabat. Så jeg vil lige tænke over bland selv indtil Februar. Den nye sportskanal er i Ekstra kanalen hele Januar. 

Tak for hjælpen og svarene

Godt Nytår! 

I vores antenneforening er prisen den samme for alm fuldpakke og Bland Selv fuldpakken og mener at sådan er det generelt!

Mvh.

Det fatter jeg ik havde ellers fået at vide den ville komme i fuldpakken, men har godt set flere steder at der stod den kom som bland selv, men ærligt den burde da komme i fuldpakken nu hvor vi har mistet alle discovery kanalerne. SÅ kan de fjerne nogen af alle de viasat film kanaler dem har jeg ikke brug for.

Jeg har kortlæser i mit tv med yousee kort, hende jeg snakkede med hos yousee support sagde at hvis jeg kunne se tv2 sport x på min kanal liste så mente hun jeg ville få den. Sagde til hende at jeg havde læst den kun kom som bland selv, tror ikke helt de har styr på det derinde selv hvad der er op og ned. Ringer til dem igen i morgen, mangler nemlig undertekster på alle de der filmkanaler fra viasat of cmore, dog kun på mit panasonic tv i stuen, på mit LG i soveværelset kommer teksterne fint frem. Kan være jeg blir nødt til at lave en ny frisk kanal søgning, ville bare helst hvis jeg kunne undgå, gidder ikke til at sortere dem igen.

Jeg har fået adgang til at blande nye kanaler til erstatning for de Discovery kanaler er forsvundet 1. januar - så vidt så godt! Men hold k… hvor er jeg træt af det nye udvalg med TV2 Charlie, TV2 Fri m.m.

Har kraftigt overvejet af klippe kablet og gå streamingvejen via mit ATV4K og har testet det i efteråret. Desværre er den latterligt dårlige streaming kvalitet på TV2 PLAY pt. dog det eneste der afholder mig fra at gøre dette.

Når (eller hvis) TV2 PLAY øger bitrate/framerate på deres tjeneste så produktet er værd at bruge og dermed er pengene værd, så er jeg uden tvivl den der er skredet fra Cirkus youSee……

Kan det virkelig Yousee har fjernet 11 kanaler og så kun givet os 1 ny indtil videre.

Hvad skal vi bruge 3 ekstra point til når man allerede har 9 i overskud. 

Kompensationen et total til grin. Januar burde være gratis. 

Overvejer en opsigelse..

Besvar