Ny YouSee tv-boks kan ikke logge på | YouSee Community
Svar

Ny YouSee tv-boks kan ikke logge på



Vis første besked

64 Kommentarer

Omdømme 2
IMponerende dårlig kundepleje fra Yousee

Enten så ved de ikke, hvad de har med at gøre, eller så bliver de bedt om at lyve!!!!!

Fik den onsdag. Virkede selvfølgelig ikke!

Ringede til yousee, hvor jeg fik at vide, at den ville være klar ved ca 10 tiden torsdag. Men da jeg kom hjem klokken 15.30, virkede det stadig ikke

Jeg ringede igen, og fik at vide, at den ville virke SENEST klokken 24 torsdag. Nu er det fredag klokken 7.30 og bananet virker stadig ikke!

Her i huset overvejer vi kraftigt at opsige alt med yousee, får det "firma" kan ingen tage seriøst!

Det er ikke første gang, den er gal med nye produktet. Den gamle boks var elendig. Ved bland selv tv kunne den ikke gemme kanalerne. Den lille boks til Youse film (hed det vist) var også noger banan!!!

Tag jer sammen, selv om jeg ved jere først "Bud" er :Kunderne er betalere og når de betaler, så er de luft for os"...

Men er drømmen at blive det mindst troværdige firma, er det ved at lykkedes

Omdømme 7
Badge +7
Så har jeg sgu lige fået en Storebededags gave. Jeg er kommet Online med boxen, så nu kan der klappes lidt i hænderne.

fadme for dårligt, hentede boksen mandag d. 18/04, idag 25/04 oplyst dato for tilkobling bliver den 2/05overvejer alvorligt STOFA fiberbox er i huset

Omdømme 7
Badge +7
Har du prøvet om den kan komme på.? Min skulle først kunne komme på i morgen, men som du kan se i mit tidligere indlæg, så kom den på i Fredags.

Ring til kundeservice, de skulle kunne hjælpe med det nu.

Her den 30. april har jeg stadig ikke fået registreret mit serienummer, og heller ikke modtaget en ordrebekræftelse.

Det er simpelthen for ringe.

  1. Mandag den 18/4 kl. 10:00 ville jeg hente en TV-Boks i TDC-Butikken Rødovre. Edb-systemerne var gået ned, og jeg fik derfor udleveret en boks kl. ca. 11:00. Den blev indrapporteret til, som de sagde, Forhandler Service, med serienummer. Jeg fik oplyst, at den måske ville være ok senere i dag, eller senest i morgen, dvs. Den 19/4.
  2. Den 19/4 burde den således være registreret, men serienummeret var stadig ukendt.
  3. Jeg har derefter kontaktet 70704040 næsten dagligt herefter. Jeg har talt med Rikke og Nadine i Sønderborg, Joachim i Tåstrup, Maurice i Flensborg, og oplyst serienummer mundligt. Herudover har jeg sendt foto at serienummeret til +++@tdc.dk den 21/4 og +++@tdc.dk. den 26/4.
  4. I dag den 30/4 har jeg endnu ikke modtaget ordrebekræftelsen. Og serienummeret kendes stadig ikke.
Jeg er noget rystet over, at en god televirksomhed, ikke melder tilbage på henvendelser, at de ikke har en problem-manager, som kan sikre, at kundernes fortsatte henvendelser eskaleres, når de offentlige tilbagemeldinger påstår, at probelemerne er løst.

Nyt:

9/5-16 Boksen er kørende nu, og jeg syntes den virker godt.

Omdømme 7
Badge +7
 Der er problem med dit indlæg. Det er et bruger forum, og der er desværre intet vi brugere kan gøre ved dit problem. Det kan kun komme i orden ved en henvendelse til support.

Jeg hentede min boks i torsdags i telebutikken i Fields , fik at vide den ville blive sluttet til her idag lørdag den 30april , så godt , den var oppe at køre i morges kl 10 som de lovede , cool nok tænkte jeg , manglede en kanal H2 , ringede til support , hun ville sende en update , fint siger jeg , slukker den på standby , kører ud og handler , kommer hjem ca 1430 , tænder boksen....sort billede på skærmen,slukkede bagpå , og tændte igen , grønt yousee logo der talte op til 100% , sort skærm igen, ringede til support , og fik fat i udviddet support, der beder han mig om serienr , får det så , han kan IKKE se det serienr og altså ikke boksen i deres system!! Derfor sort billede , og ville sende en mail til de data folk der sidder bagved, men de er her ikke i weekenden, skidesmart at få en ny boks og yousee ikke har styr på deres systemer,jeg er lidt pissed på dem nu må jeg indrømme....øv øv oplevelse lige fra starten af....

Så idag efter 15 dages venten på at kunne bruge boksen, er der gået meget mere kluder i ??? systemet,

 afhentede boksen 18/04 Det var idag så sidste kontakt til ikkesee som har mistet ikke bare 1 kunde, men 2 kunder

Forstår ikke, hvor denne tråd er markeret som læst. Har modtaget boks 4.5. og har samme problem. Support oplyser at det er uvist, hvornår support har tid til at indberette mit serienummer. Så det er øv. 

Nikolaj - hvornår vender du tilbage med flere nyheder på "Serialnumber not found"

Modtog en boks i Fredags, og trods 4 gange snak med udviget support, har jeg stadig en boks der ikke virker.
SQ da lidt surt!

Omdømme 7
Badge +7
73527225 skrev:
Nikolaj - hvornår vender du tilbage med flere nyheder på "Serialnumber not found"

Modtog en boks i Fredags, og trods 4 gange snak med udviget support, har jeg stadig en boks der ikke virker.
SQ da lidt surt!

Har du fået en ordrebekræftelse? Hvis du har eller når du får en, så står der, hvornår boksen kan tilsluttes.

Jeg kan se at bl.a. for en måned siden "knoklede" for at oprette de nye Boxs hos YouSee !

Det gør man så nok stadig !!! for Jeg har samme problem med at den ikke kan logge på.

Mvh !!

Omdømme 7
Badge +7
KBK skrev:
Jeg kan se at bl.a. for en måned siden "knoklede" for at oprette de nye Boxs hos YouSee !

Det gør man så nok stadig !!! for Jeg har samme problem med at den ikke kan logge på.

Mvh !!

Hvad står der i din ordrebekræftelse? Normalt står der hvornår boksen kan starte op.

Var i yousee butik igår, han sagde flot, jeg bare skulle komme med den gamle og bytte. Det viser sig så jeg skal lave en ny aftale ??? Så er det også en ny box der har stpre mangler?? Skal man betal for de dage man ikke kan se tv. Man sender ikke en vare på markedet der ikke virker 100%. Burde måske også informere personalet ang box mvh Gustav

Besvar