Ny TV boks koster 101kr/md i Esbjerg | YouSee Community

Ny TV boks koster 101kr/md i Esbjerg

Vis første besked

30 Kommentarer

Jeg er langt om længe blevet ringet op af en Yousee medarbejder.

Gamle Esenet kunder opfattes som "medlemmer af en antenneforening uden særlig aftale", og for os koster boksen 99kr/md.

Det har godt nok taget lang tid for Yousee at komme ud af busken...

Jeg er Yousee kunde efter de har købt Esbjerg bynet, min pris i år har været :fuldpakke 425kr. + yousee plus boks 99kr.

Ny pris ????? det er der ingen der ved eller, gider finde ud af

Regninger, det er der heller ingen der ved noget om eller gider ringe tilbage

Reklame for yousee, nu er der hul igennem. Den er til at forstå ;-)) jord i og hul i hovedet

Har også lige talt med dem af to omgange i dag.

Som privatkunde i Esbjerg bliver man sidestillet med medlemmer af en forening uden aftale. Altså 100+ mere  pr. md. fuldpakken (før 425,- nu 559,-). 

Det var nu ikke det de sagde i forretningen i Kongensgade da jeg fik den. Så tror den ryger retur (TV2 har også alvorlige pixeleringer).

De lover så at man ryger retur på den gamle aftale. Det var ellers ikke det jeg fik at vide i min første samtale med dem i dag.

Jeg har lige bestilt en TV boks for 30kr/måned oveni mit (Esenet)abonnement, dvs. 198/måned for grundpakke plus boks. Bestillingen er foretaget gennem mit kundelogin på Yousee.dk.

Så Yousee må siden jeg sidst bestilte (og derefter afbestilte) have skiftet holdning til prissætningen for Esenet kunder.

Ordrebekræftelsen er modtaget og viser ovenstående beløb, så den skulle være god nok denne gang.

Kæden er fuldstændig hoppet af. Jeg får også at vide efter mange forsøg via yousee support at jeg skal give 30,- pr måned for boksen, men de kan ikke lade være med at hæve 99,- for den, da de gerne vil have nogle flere penge!?? (+69,-) Det siges at "SYSTEMET" ikke kan finde ud af at rette det, når de forsøger, fordi jeg er tvunget medlem af en antenneforening, hvilket jeg IKKE er.

Derudover er det ret skidt at der bliver sagt vent et øjeblik, mens vi undersøger det, hvorefter jeg bliver smidt af?? Havde i det mindste forventet at blive ringet op igen...
Jeg er jo blevet snydt af telefonsælgeren her! og bundet... ½år. (69,- x 6 mdr. snydt!)

Besvar