ny tv boks | YouSee Community
Svar

ny tv boks

På den nye tv boks findes der ikke under menu en funktion som hedder app hvor man kan høre musik
Det findes kun på den gamle tv boks
icon

Bedste svar af joern 19 september 2019, 11:18

Gå ind på menu og derefter på kanaler, så finder du radio.
Se original

18 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Gå ind på menu og derefter på kanaler, så finder du radio.
Omdømme 7
Badge +7
Det er helt det samme på det punkt på både 2000 og 4000 boksen.
nej går du ind på menu mangler en funktion som hedder APP hvor man kan høre musik så det er ikke det samme
Omdømme 7
Badge +7
Der er ikke Musik på Humax boksene, hverken på 2000 eller 4000, det har der aldrig været. Der kan høres Radio på dem. Den funktion ligger samme sted på dem begge.
visse vasse vi har et vende par som har den gamle boks og der findes denne i menu APP så nu må du komme ind i kampen jeg har selv hørt det og set det så vi slutter bare her da du ikke ved noget om disse bokse åbenbart
Omdømme 7
Badge +7
Jeg har dem begge, Har haft dem fra dag 1, der er IKKE Musik funktion ud over Radio, som findes under punktet Kanaler. Der er ikke et punkt der hedder APP, det har der været men det er nogle opdateringer siden det blev ændret.
Det er 3 mdr siden de har fået deres boks ?????
Omdømme 7
Badge +7

Humax 4000 4K

Humax 2000

Hvilken af dem er det der haves.?
Det er den nederste
Omdømme 7
Badge +7
Det er den ældre boks som har været ude i nogle år, den nye 4000 kom senere, de er meget ens, den nye er som skrevet en 4k boks og har Netflix og You Tube, og er en Cloud Recorder. Det et er den ældre ikke, den har HDD, og har ikke Netflix og You Tube, udover dette så kan de det samme, ingen af dem har Musik funktion udover Radio,

sådan ser den ud tvboksen og kig nu rigtig godt efter de fik den 1.4 2019
Omdømme 7
Badge +7
Det er en boks til en helt anden platform, den er ikke en til Kabel TV, det er en DSL boks. Det er en Cisco 2231. Der er en stor forskel på den og en Humax 2000 som du skrev det var.

Der er postet i forkert kategori tråden hører til i DSL ikke Kabel TV.
det er stadi en boks fra yousee
den kan næsten det samme som min tvboks på nær at min mangler denne APP
Omdømme 7
Badge +7
Når der spørges, så skal der spørges korrekt, og postes korrekt, ellers sker der det som skete her i tråden, rigtige svar som det var postet under, men om en helt anden boks, og derved ikke korrekte svar.
jeg er bare en forbruger og ikke en ekspert som du åbenbart er jeg har bare set at det findes i en tv boks fra yousee og det er det jeg foholder mig til om det er den ene eller anden ved jeg ikke jeg har bare lavet en forspørgelse hvorfor der er forskel på kunder nogen har og andre ikke har men du ved bedre åbenbart
Omdømme 7
Badge +7
DSL boksene er fra TDC tiden, You See har bare overtaget dem som de var fra dem og lavet opdateringer så de er mere tidssvarende og tilpasset dem til deres brug, musik funktionen er tilbage fra TDC tiden.

Besvar