Ny gratis premiere film hver måned når du har Humax boksen | YouSee Community
Svar

Ny gratis premiere film hver måned når du har Humax boksen

Omdømme 7
Badge +4
  • Vismand
  • 4029 kommentarer
Husk hvis du har den nye Humax boks, (samt Cisco - Model ISB2231 på DSL) så får du gratis en helt ny streaming film gratis

I denne måned er det http://tv.yousee.dk/medie/film/kaerlighed-og-andre-katastrofer-yousee-premiere

Og i næste måned er det http://tv.yousee.dk/medie/film/snowden

Endnu et godt argument til at få den nye Yousee optagerboks
icon

Bedste svar af mich 24 februar 2017, 09:41

Hej alle

Denne måneds premierefilm har vi gjort tilgængelig for alle, og selvom der er blevet skrevet, at det er en fejl, så er det faktisk bevidst. Det er derfor, at der er nogen, der normalt ikke kan se den, der har fået lov til det alligevel.

Det er kun i denne måned, så nyd det. :)

Det vil sige kunder med

1.: Humax TV boksen på kabelTV
2. Yousee plus abonnementer på kabelTV
3. Cisco ISB2231, som er boksen, der anvendes til TV via telefonstikket

vil fra marts kunne se månedens premiere film
Se original

35 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det er månedens film, den har alle med en YS boks, App eller Web TV adgang til.
Omdømme 7
Badge +4
Det er månedens film, den har alle med en YS boks, App eller Web TV adgang til.

Er du sikker, det er ikke det der står her

https://yousee.dk/premiere.aspx

Se vedlagte filer

Omdømme 7
Badge +4
dublet
Omdømme 7
Badge +7
Ja, månedens film kan også ses selv om man ikke har Humax boksen. Har den også på App og Web TV. Den skulle også være at finde på Samsung boksen. Det er der da nogle brugere her der kan af/bekræfte.
Omdømme 7
Badge +4
Jeg fandt lige Nikolajs nyhed

https://forum.yousee.dk/nyheder-18/yousee-premiere-august-95941
Omdømme 7
Badge +4
Jeg fandt lige Nikolajs nyhed

https://forum.yousee.dk/nyheder-18/yousee-premiere-august-95941

"Med en TV-boks fra YouSee får du hver eneste måned adgang til en udvalgt premierefilm, som kan se lige når du har lyst."

nu har både du og jeg Humax boksen
Omdømme 7
Badge +4
Ja, månedens film kan også ses selv om man ikke har Humax boksen. Har den også på App og Web TV. Den skulle også være at finde på Samsung boksen. Det er der da nogle brugere her der kan af/bekræfte.

Ja, mon ikke ?
Omdømme 7
Badge +7
Jeg har ikke nogen af de 2 bokse, og får også en gratis premiere film hver måned.
Omdømme 7
Badge +4
Jeg har ikke nogen af de 2 bokse, og får også en gratis premiere film hver måned.

Det er fordi du altid er herinde ,he he

Nå, men det er måske fot at sælge nogle flere bokse, nej mærkeligt, der så står det andet
Omdømme 7
Badge +7
Ja, mente også at det ikke udelukkende var bundet til Humax boksen og den nævnte DSL boks.
Jeg har musik i min pakke... Jeg har adgang til webtv, men ikke film+serier... og heller ikke denne premierefilm.
Omdømme 7
Badge +7
Månedens film ligger under Leje film, prøv at se der.
Jeg har lige prøvet michs link... det virker sørme. Nå, så blev jeg det klogere 🙂
Omdømme 7
Badge +4
Jeg har lige prøvet michs link... det virker sørme. Nå, så blev jeg det klogere :)

Fint, men ikke særligt informativt på yousee.dk

Og helt ærligt, det er ganske gode og helt nye film, og ser ofte på facebook, folk er sure, fordi de lige har lejet den till 49,- forinden den kommer
Omdømme 7
Badge +4
Tja, nu spurgte jeg på facebook, og fik et modstridende svar, det er kun dsl samt humax kunder
Omdømme 7
Badge +7
Det så jeg godt, der manglede så bare at blive skrevet at det også er på App og Web den kan ses.
Kunder med You See plus abonement på Samsung boksen har også adgang.
Det er lige blevet skrevet på FB. Mente også det var mulig på den.
Omdømme 7
Badge +4
Men der er jo også en der siger, det er for alle Yousee plus kunder med den udgåede samsung boks
Omdømme 7
Badge +7
Men der er jo også en der siger, det er for alle Yousee plus kunder med den udgåede samsung boks
Ja, har opdateret mit indlæg.
Omdømme 7
Badge +4
Jeg har lige prøvet michs link... det virker sørme. Nå, så blev jeg det klogere :)

Logan, har du yousee plus ?
Omdømme 7
Badge +7
Nu skrives det på FB, at man ikke er bekendt med at Plus kunder på Samsung boksen har adgang.
Logan, har du yousee plus ?
Nej, det har jeg aldrig haft.
Omdømme 7
Badge +7
Der er noget der ikke stemmer, Slangefar og Logan skriver de har adgang, men lige nu på FB skrives der, at det KUN er kunder med Humax og DSL bokse der har adgang.
Omdømme 7
Badge +7
Nu har jeg lige skrevet i opslaget på FB, at der er noget der ikke stemmer med hensyn til adgang til månedens film.
Omdømme 7
Badge +4
Ifølge facebook : "Det ser ud til, at vi har en fejl i øjeblikket, som gør, at alle kunder på tv.yousee.dk kan se denne måneds premierefilm. Jeg har sendt det videre til rette afdeling, men jeg modtager nok ikke svar før i morgen tidlig. "

Jeg vil så påpege, at det var en info jeg skulle bruge som info for min foreni.
Omdømme 5
Badge +6
Hej alle

Denne måneds premierefilm har vi gjort tilgængelig for alle, og selvom der er blevet skrevet, at det er en fejl, så er det faktisk bevidst. Det er derfor, at der er nogen, der normalt ikke kan se den, der har fået lov til det alligevel.

Det er kun i denne måned, så nyd det. 🙂

Besvar