Ny boks : starter op om morgenen uden eller meget, meget lidt programinfo | YouSee Community
Svar

Ny boks : starter op om morgenen uden eller meget, meget lidt programinfo



Vis første besked

77 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Radiomanden skrev:
 Så har boksen igen, igen mistet netforbindelse med ingen eller mangelfuld EPG som følge, det er noget banan. Skal snart på ferie, så kan ikke stole på at der kan optages i den uge man er væk.

Når du skal på ferie, har du så ikke mulighed for at trække et kabel fra modem/router direkte til boksen? Det hjælper selvfølgelig ikke, hvis netforbindelsen er nede, men er det "kun" den trådløse del, der svigter, så er kablet en mulighed.

Omdømme 7
Badge +7
 Det kan være en løsning på lige det problem.

Omdømme 7
Badge +7
 Nu har jeg kablet den, ikke optimalt, men nu må det være sådan til problemet et løst.

Omdømme 7
Badge +4
Radiomanden skrev:
 Nu har jeg kablet den, ikke optimalt, men nu må det være sådan til problemet et løst.

Ja, så må vi håbe det er løst, og at den alligevel ikke mister netværksforbindelsen, jeg kan ikke have kabel igennem stuen og ind til den anden stue

Omdømme 7
Badge +4
Mit ATV4 måler 91 Mbit down ved TV´er den og chromecast2 kører upåklageligt

Omdømme 7
Badge +7
 Det vil jeg egentlig heller ikke have på den måde, ikke pænt og optimalt, men det må være sådan indtil problemet er løst, det er dog kun få meter Kabel det drejer sig om.

Omdømme 7
Badge +7
Radiomanden skrev:
 Nu har jeg kablet den, ikke optimalt, men nu må det være sådan til problemet et løst.

Så får du jo afprøvet, om det er det trådløse, der giver problemer. Mit forslag gik mest på din ferie. Tænkte, at et kabel ikke generer nogen, når man ikke er hjemme.

Omdømme 7
Badge +4
Spændt på, om Yousee erkender, der er et problem, og om de vil løse dette problem

Omdømme 7
Badge +7
mich skrev:
Spændt på, om Yousee erkender, der er et problem, og om de vil løse dette problem

Spændt på? Dine venner på FB kan vel løse problemet, hvor det nu er. ;)

Omdømme 7
Badge +4
joern skrev:
mich skrev:
Spændt på, om Yousee erkender, der er et problem, og om de vil løse dette problem

Spændt på? Dine venner på FB kan vel løse problemet, hvor det nu er. ;)

Det ser jo ud til at de har sendt problemet videre, endda mere end en gang 

Omdømme 7
Badge +7
mich skrev:
joern skrev:
mich skrev:
Spændt på, om Yousee erkender, der er et problem, og om de vil løse dette problem

Spændt på? Dine venner på FB kan vel løse problemet, hvor det nu er. ;)

Det ser jo ud til at de har sendt problemet videre, endda mere end en gang 

Ser ud til? Problemet hos jer er da ikke løst.

Omdømme 7
Badge +4
joern skrev:
mich skrev:
joern skrev:
mich skrev:
Spændt på, om Yousee erkender, der er et problem, og om de vil løse dette problem

Spændt på? Dine venner på FB kan vel løse problemet, hvor det nu er. ;)

Det ser jo ud til at de har sendt problemet videre, endda mere end en gang 

Ser ud til? Problemet hos jer er da ikke løst.

Men det gør Yousee´s specialister på boksen vel

Omdømme 7
Badge +7
 Nu lader jeg den stå nogle dage med kabel og ser om den holder forbindelsen, så prøver jeg uden, og holder øje med den, når vi så tager på ferie får den kablet på igen, bare for at være sikker, hvis det viser sig at problemet er på trådløs forbindelse.

Omdømme 7
Badge +7
 Selv om den er på Kabel, så mister den netforbindelse alligevel, jeg så de ske, den blinkede rødt i net indikatoren, og bagefter var der ikke grønt lys.

Omdømme 7
Badge +4
Radiomanden skrev:
 Selv om den er på Kabel, så mister den netforbindelse alligevel, jeg så de ske, den blinkede rødt i net indikatoren, og bagefter var der ikke grønt lys.

Det er godt nok ikke godt. Havde den mistet program info ?

7 - 9 - 13  Jeg har ikke oplevet problemer

Hvor meget har du optaget ? måske du skulle lave en reset til fabriksindstillinger

Omdømme 7
Badge +7
Radiomanden skrev:
 Selv om den er på Kabel, så mister den netforbindelse alligevel, jeg så de ske, den blinkede rødt i net indikatoren, og bagefter var der ikke grønt lys.

Næste gang det sker, skal du hurtigt se, om der er lys i dit modem.

Omdømme 7
Badge +4
joern skrev:
Radiomanden skrev:
 Selv om den er på Kabel, så mister den netforbindelse alligevel, jeg så de ske, den blinkede rødt i net indikatoren, og bagefter var der ikke grønt lys.

Næste gang det sker, skal du hurtigt se, om der er lys i dit modem.

Og om der i det hele taget er elektricitet i huset

Omdømme 7
Badge +7
Da jeg tændte boksen manglede der ikke EPG, der ligger omkring 20 timers optagelse på.

Der er intet i vejen med Modem, det kører som det skal.

Omdømme 7
Badge +7
mich skrev:
joern skrev:
Radiomanden skrev:
 Selv om den er på Kabel, så mister den netforbindelse alligevel, jeg så de ske, den blinkede rødt i net indikatoren, og bagefter var der ikke grønt lys.

Næste gang det sker, skal du hurtigt se, om der er lys i dit modem.

Og om der i det hele taget er elektricitet i huset

Plat.

Omdømme 7
Badge +7
 Så skete det igen at internettet på Humaxen faldt ud, så det er underordnet om den er på Kabel eller Wi-Fi.

Har også hørt fra Teknisk support, de kendte ikke noget til det problem.

Omdømme 7
Badge +4
Radiomanden skrev:
 Så skete det igen at internettet på Humaxen faldt ud, så det er underordnet om den er på Kabel eller Wi-Fi.

Har også hørt fra Teknisk support, de kendte ikke noget til det problem.

Det må være din boks, der er noget galt med, har du prøvet at resette til fabriksindstillinger ? Husk at den sletter HD.

Jeg har ikke haft problemer siden sidst, jeg har skrevet i denne tråd

Omdømme 7
Badge +4
Jeg ville sende en mail ind til isupport og henhvise til dine tråde, men de vil nok have, at du laver en reset inden ombytning

Omdømme 7
Badge +7
Jeg må rode videre med det efter ferien, kan ikke gøre noget ved en eventuel ombytning nu. Inden jeg hører fra Support er vi midt i ugen, og jeg er langt væk.

Omdømme 7
Badge +7
mich skrev:
Radiomanden skrev:
 Så skete det igen at internettet på Humaxen faldt ud, så det er underordnet om den er på Kabel eller Wi-Fi.

Har også hørt fra Teknisk support, de kendte ikke noget til det problem.

Det må være din boks, der er noget galt med, har du prøvet at resette til fabriksindstillinger ? Husk at den sletter HD.

Jeg har ikke haft problemer siden sidst, jeg har skrevet i denne tråd

Jeg har opdaget, at du tænker på HD både dag og nat, men når der er tale om en harddisk er forkortelsen HDD. Så kan vi andre også se forskel.;)

Omdømme 7
Badge +7
 Så var den gal igen her til morgen ingen netforbindelse, ingen EPG. Nu er den på Kabel, håber for det bedste, tager på ferie senere i dag, kan ikke gøre mere før vi kommer tilbage.

Besvar