Hej
Forestillede mig vi havde en tråd, der viste udviklingen i Software opdateringerne på den nye boks
og meget gerne, hvad der er sket af ændringer.
mich skrev:Nej, men valgte tilfældigt at tjekke om der var en ny version, og blev ret overrasket over at jeg den 1/5 får en version der udkom 21/4...
oz1mis skrev:oz1mis. Kører du stadig med version 1.02.01 fra den 15. april ?
Hvis 1.02.02 er fra den 21/4 hvorfor har jeg så ikke fået den automatisk?
Skal man selv aktivt søge efter nye versioner?
oz1mis skrev:Det var netop derfor jeg oprettede denne tråd. Det ser nemlig ikke ud til at man får opdateringer automatisk (erfaringer fra facebook)
mich skrev:Nej, men valgte tilfældigt at tjekke om der var en ny version, og blev ret overrasket over at jeg den 1/5 får en version der udkom 21/4...
oz1mis skrev:oz1mis. Kører du stadig med version 1.02.01 fra den 15. april ?
Hvis 1.02.02 er fra den 21/4 hvorfor har jeg så ikke fået den automatisk?
Skal man selv aktivt søge efter nye versioner?
Moesby skrev:Men man skal selv ind og opdatere den, kommer ikke automatisk, tilsyneladende
Så kom der ny opdatering. 1.02.05
mitri skrev:Ja, jeg så godt der var kommet en ny mulighed under avancerede indstillinger, lækkert
Den seneste software har tilføjet et "Gendan indstillinger" under Avancerede indstillinger.
Så er man forhåbentlig fri for at miste optagelser hvis boksen skal gendannes.
mich skrev:Checkede for opdateringer i aftes - der var ikke noget nyt under solen.
Tråden her omhandler den nye Humax TV boks og opdatering af boksens software version, 1.02.05 indtil idag
Igen, er der andre der har prøvet at opdatere, og fået ny Software ? Eller får de samme fejl som mig ?
Moesby skrev:Puha.
Hej
Jeg får også fejl. (Prøv igen) når jeg prøver at opdater.
Er der nogen der har nyere end 1.02.05
613465210 skrev:Samme her, tak for beskeden
Jeg fik samme fejl, men nu er boksen igang med opdatering
613465210 skrev:Med versionsnumrene, så må vi formode det er en rigtig opdatering
Version 1.10.00
613465210 skrev:Ja, samme rækkefølge som på apps og PC, lækkert
Så er der kanalsortering, gutter
613465210 skrev:Kun kanalsortering
Nogen der ved om problemet med at boksen ik vil gå i dvale er rettet?
Udfyld brugernavn eller e-mailadresse. Vi sender en e-mail med instruktioner til hvordan du igen indstiller din adgangskode.