Ny boks: Kan ikke programmere den, når TV - guiden ikke er opdateret - Stort problem på ny boks | YouSee Community
Svar

Ny boks: Kan ikke programmere den, når TV - guiden ikke er opdateret - Stort problem på ny boks

Vis første besked

57 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
Så kom det faktisk på driftsinfo, tak Yousee

Der er registreret større driftforstyrrelser
Manglende TV-guide på flere kanaler via din TV-boks04-04-2017 - kl. 19:15
Beskrivelse:04-04-2017 - kl. 19:30
Der er i øjeblikket problemer med TV-guide informationen på flere kanaler, hvis du ser tv via en Tv-boks.

Tekniker arbejder på en løsning, og vi forventer fejlen rettet i løbet af i aften, eller i morgen inden klokken 14:00

Vi beklager ulejligheden

Venlig hilsen
YouSee
Forventet rettet: 05-04-2017 - kl. 14:00
Omdømme 7
Badge +4
Det er så rettet her kl 22.00

Tror at det har fået meget større prioritet nu, også fordi det lå på driftsinformation, Tak Yousee
Omdømme 7
Badge +4
Min boks kunne ikke komme på internettet her til morgen kl.05.50, efter genstart, mangler programinfo på en stor del af kanalerne under "nu" men de er med på "næste" og "senere" således at der er gået så lang tid at problemet har løst sig selv
Omdømme 7
Badge +4
Havde programmeret "Tennis WTA-Charleston" kl. 01.00 - 02.50 på TV2Sport i nat, men der er igen ingen optagelse.

Er der nogen, der har fået optaget programmet i nat eller nogen der også mangler optagelsen ?
.
PS:
Jeg kan se, (ved at gå i TV Guide og tilbage til kl. 01.00 i nat) at udsendelsens titel er ændret sent i går aftes til Tennis "WTA-A.Beck-C Wozniacki Charleston", man har indsat de 2 spilleres navne. Tidligere stor der "Tennis WTA-Charleston". Og har en mistanke til at dette er årsagen
Omdømme 7
Badge +7
Havde programmeret "Tennis WTA-Charleston" kl. 01.00 - 02.50 på TV2Sport i nat, men der er igen ingen optagelse.

Er der nogen, der har fået optaget programmet i nat eller nogen der også mangler optagelsen ?
.
PS:
Jeg kan se, (ved at gå i TV Guide og tilbage til kl. 01.00 i nat) at udsendelsens titel er ændret sent i går aftes til Tennis "WTA-A.Beck-C Wozniacki Charleston", man har indsat de 2 spilleres navne. Tidligere stor der "Tennis WTA-Charleston". Og har en mistanke til at dette er årsagen

Kampen aflyst p. g. a. regn. Spille i aften.
Omdømme 7
Badge +4

.
PS:

Kampen aflyst p. g. a. regn. Spille i aften.

Det var ikke det primære, at kampen er aflyst

Det var mere, hvorfor optog boksen ikke programmet ?

Nu er det så heldigt, at hele TV2sport fladen i aften mellem 18.05 og 23.00 er Basketball og Ishockey. Eller var, for TV2 har bekræftet, at de sender Tennis direkte fra kl 18.30.

Jeg har nu programmeret 9 udsendelser, som ikke har noget med tennis at gøre i denne periode, og er meget spændt på, hvad den optager. For jeg er ret sikker på, at Yousee guiden bliver tilpasset med en "direkte Wozniacki tenniskamp" i stedet for basketball, ishockey, og diverse sportsCenter updates.

https://www.facebook.com/tv2sportdk/posts/596069460600190?comment_id=596086597265143

Og måske er Yousee´s udviklere også med på banen i aften

https://www.facebook.com/youseedanmark/posts/1330375287044360?comment_id=1330390300376192¬if_t=feed_comment¬if_id=1491464933647499

Så det er jo heldigt, at det nu kan testes 😳
Omdømme 7
Badge +4
Til orientering,

Så havde man ændret i teksten på tennisprogrammet, det var årsagen til at det ikke blev optaget. Og der er folk der nu vil se på problemet

Besvar