Ny 4K UHD fodbold kanal? | YouSee Community
Spørgsmål

Ny 4K UHD fodbold kanal?

Vis første besked

48 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
Ved siden af antennestikket
Omdømme 7
Badge +4
Den skulle komme og spørge, har ikke selv prøvet det
Omdømme 7
Badge +3
Hende fra Yousee tilbød at sende en ny boks, men bare mærkeligt når andet virker på boksen

Men det virker stadigvæk ikke at søge efter nyt software/opdatering, men ligemeget nu der er opdateret...
Omdømme 4
Badge
Hende fra Yousee tilbød at sende en ny boks, men bare mærkeligt når andet virker på boksen

Men det virker stadigvæk ikke at søge efter nyt software/opdatering, men ligemeget nu der er opdateret...

Det har ikke noget med en ny boks at gøre. Det, det har gøre med der er, at du kontakter support og en tekniker kommer hjem i din bolig, så de kan kontrollere, at du har de rette kabler og antennesignal? Dette hjalp mig, så håber også, at dette hjælper dig?
Omdømme 7
Badge +3

Det har ikke noget med en ny boks at gøre. Det, det har gøre med der er, at du kontakter support og en tekniker kommer hjem i din bolig, så de kan kontrollere, at du har de rette kabler og antennesignal? Dette hjalp mig, så håber også, at dette hjælper dig?

Men forskellen var du havde kanalen i kanal listen, det har jeg ikke endnu,

men jeg ser bare kampen på SVT 1 og 2, da jeg nødigt ser noget på TV2... 🙂
Omdømme 2
Føj, det ringe. Lyden følger ikke billedet
Omdømme 7
Badge +7

Men forskellen var du havde kanalen i kanal listen, det har jeg ikke endnu,

men jeg ser bare kampen på SVT 1 og 2, da jeg nødigt ser noget på TV2... :)

Der er åbenbart noget du ikke helt er med på. Jeg har heller ikke kanalen i kanallisten. Derfor igen: Se sidst i guiden eller se på kanalsortering.
Omdømme 7
Badge +3
Hvad er forskellen på kanal listen og Guiden? jeg har set efter i alle min lister...
Omdømme 7
Badge +3
Btw, jeg prøvede at se fodbold på div. andre kanaler på Yousee appen, men de stopper efter kort tid med at virke...
Omdømme 7
Badge +7
Jeg ved ikke hvad forskellen er, men et er sikkert kanalen findes ikke i kanallisten hos mig, men både på guiden og i kanalsortering.
Omdømme 7
Badge +7
Hvordan er boksens skærmindstilling?
Omdømme 7
Badge +3
Hvordan er boksens skærmindstilling?

Det skulle være ret nok har aldrig før set i den menu men det er

2160p (4K) står der.
Omdømme 7
Badge +3
Men jeg så lige i den nye menu punkt “Kanaler” har i fodbold kanalen med der?
Omdømme 7
Badge +7
Nej!!!!
Omdømme 7
Badge +3
Jørn, det er nok bare mig der er for dum men hvor finder du så kanalen når du skal se det?
Omdømme 7
Badge +7
Jeg gik ind i menu/kanalsortering. Her fandt jeg kanalen og dens nummer. Gik ud igen og så kunne jeg blot taste nr. på fjernbetjeningen.
Omdømme 7
Badge +3
Jeg læste lige i Yousee hjælp, vises kanalen ikke hvis jeg bruger et forkert HDMI kabel? Jeg er ved at tro jeg ikke bruger det medfølgende kabel men et gammelt hdmi kabel og jeg sendte det nye med tilbage...
Omdømme 7
Badge +7
Hvis du ikke kan finde kanalen , er HDMI kabel uden betydning. Finder du kanalen og ikke kan se billedet, kan HDMI kabel have stor betydning.
Omdømme 7
Badge +3
Jeg fik lige valgt en Kinesisk kanal, men jeg har ikke fået fodbold kanalen endnu, men er også snart ligeglad, da jeg nok ikke kan se det i finere kvalitet alligevel...
Omdømme 7
Badge +7
Jeg fik lige valgt en Kinesisk kanal, men jeg har ikke fået fodbold kanalen endnu, men er også snart ligeglad, da jeg nok ikke kan se det i finere kvalitet alligevel...

Hej Jorn-Hansen

Hvis du stadig mangler kanalen, så synes jeg at du skal tage fat i vores tekniske support hurtigst muligt.
Omdømme 7
Badge +3
Hej, jeg har talt med dem i chatten og telefonen, de siger de sender en kanal opdatering, det kommer der også, men Fodbold kanalen er ikke kommet endnu, men da jeg ikke ser meget fodbold og slet ikke fra TV2's kanaler, har jeg opgivet at få den kanal, jeg tror der er noget galt med min 4000 TV Boks, da den opfører sig mærkeligt, ved en gen-start ved at slukke den bag på.
Omdømme 7
Badge +7
Hej, jeg har talt med dem i chatten og telefonen, de siger de sender en kanal opdatering, det kommer der også, men Fodbold kanalen er ikke kommet endnu, men da jeg ikke ser meget fodbold og slet ikke fra TV2's kanaler, har jeg opgivet at få den kanal, jeg tror der er noget galt med min 4000 TV Boks, da den opfører sig mærkeligt, ved en gen-start ved at slukke den bag på.

Hej igen

Har du kigget HELE kanallisten igennem. Den kan godt ligge helt nede i bunden. Den skal kunne nå ud til en 4K-boks den her TV 2 UHD kanal. Så må der kigges videre på det.
Omdømme 7
Badge +3
Hej, som mich og vist også Joern siger her, fandt de heller ikke kanalen i Kanal listen, men ved at se i menu/kanaler og se kanal nummer der, men jeg syntes jeg har prøvet alle menuer uden held, og også hele den alm. Kanal Liste.

Besvar