Nu stopper TNT en af mine yndlings kanaler ??? | YouSee Community
Svar

Nu stopper TNT en af mine yndlings kanaler ???

Omdømme 3
Kan jeg få TNT på en anden måde?
Hollmark tog de også??? kan man få den på en anden måde.

På forhånd mange tak
icon

Bedste svar af Persen M 19 oktober 2018, 12:04

Tak. Yousee kunne da godt tilføje nogle flere fx. Sci-fi canal. Vis man ser på hvor mange sports kanaler der er, dem må de godt smide ud. ? ? ?

Der findes ikke rigtig en dedikeret Science Fiction kanal længere.
Det der SyFy som de lavede SciFi Channel om til i sin tid kæmper selv med at holde på seerne og det selv på dens eget hjemmemarked USA, fordi kanalen er notorisk kendt for at starte serier op, for så kun at brutalt hive dem af æteren igen efter et par sæsoner.
Bare se med serien The Expanse der har en kæmpe fan skare, skrottet af SyFy efter
kun 3 sæsoner.
I fremtiden bliver det kun Amazon Prime Video kunder der vil kunne se den, fordi at de hos Amazon selv er vilde med den serie og meget gerne ville fortsætte med serien, så der skal folk så streame den 4de sæson hos dem hvis man vil vide hvordan at serien fortsætter.

Hallmark i sin tid det undre mig slet ikke at den stoppede her i norden, for den kanal var yderst ringe sammenlignet med dens Amerikanske moder kanal.
Hvor den Amerikanske moder kanal næsten konstant har sprit nye film og serier på programmet og hvert år til jul er oppe på rundt regnet 30 sprit nye julefilm, der havde den nordiske variant kun gamle film og serier af en yderst ringe kvalitet og ingen julefilm.
Se original

15 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
Begge TV kanaler lukkede i Norden, det var ikke Yousee, der "tog dem"
Omdømme 7
Badge +7
Kanalen ophører som Flow kanal hos alle udbydere i DK. Kan måske fås som SVOD kanal.
https://digitalt.tv/endnu-en-kanal-lukker-fra-nytaar-slut-med-tnt/
Det er en del år siden at Hallmark er ophørt, om den er at få nogen steder vides ikke.
Omdømme 7
Badge +4
Kanalen ophører som Flow kanal hos alle udbydere i DK. Kan måske fås som SVOD kanal.
Det er en del år siden at Hallmark er ophørt, om den er at få nogen steder vides ikke.

Det kan den ikke, da den stoppede i Norden
Omdømme 7
Badge +7
Det er så længe siden at man ikke kan huske hvad der skete.
Omdømme 7
Badge +4
https://www.berlingske.dk/virksomheder/hallmark-stopper-i-norden
Omdømme 7
Badge +4
Omdømme 7
Badge +7
Den har jeg linket til.
Omdømme 7
Badge +4
Tror der er mange kanaler der lukker i nær fremtid, næsten ingen seere
Omdømme 7
Badge +7
Jeg kunne nævne en del der gerne må lukke.
Omdømme 3
Tak. Yousee kunne da godt tilføje nogle flere fx. Sci-fi canal. Vis man ser på hvor mange sports kanaler der er, dem må de godt smide ud. ? ? ?
Omdømme 7
Badge +3
Der er ca. 60.000 der ser badminton, det mener TV2 er mange, i forhold til dem der vil se tennis på samme tid... men sports kanaler bliver set , i modsætning til en del andre kanaler...
Omdømme 7
Badge +6

Der findes ikke rigtig en dedikeret Science Fiction kanal længere.
Det der SyFy som de lavede SciFi Channel om til i sin tid kæmper selv med at holde på seerne og det selv på dens eget hjemmemarked USA, fordi kanalen er notorisk kendt for at starte serier op, for så kun at brutalt hive dem af æteren igen efter et par sæsoner.
Bare se med serien The Expanse der har en kæmpe fan skare, skrottet af SyFy efter
kun 3 sæsoner.
I fremtiden bliver det kun Amazon Prime Video kunder der vil kunne se den, fordi at de hos Amazon selv er vilde med den serie og meget gerne ville fortsætte med serien, så der skal folk så streame den 4de sæson hos dem hvis man vil vide hvordan at serien fortsætter.

Hallmark i sin tid det undre mig slet ikke at den stoppede her i norden, for den kanal var yderst ringe sammenlignet med dens Amerikanske moder kanal.
Hvor den Amerikanske moder kanal næsten konstant har sprit nye film og serier på programmet og hvert år til jul er oppe på rundt regnet 30 sprit nye julefilm, der havde den nordiske variant kun gamle film og serier af en yderst ringe kvalitet og ingen julefilm.
Omdømme 3
Tak per og øv øv øv ⛈️ hvorfor f.. Er der så mange sports i......
Jeg har amezon men der sker ikke så meget. Er så ikke noget andet?
Omdømme 7
Badge +6
Tak per og øv øv øv ⛈️ hvorfor f.. Er der så mange sports i......
Jeg har amezon men der sker ikke så meget. Er så ikke noget andet?

Der findes så mange sportskanaler, fordi at der er RIGTIG mange penge at tjene på sport og alle de her kanaler har stinkende rige investorer bag sig der ikke kan få penge nok.
Bare se på fodbold med alle de her ligaer og landskampe, det handles i milliard klassen og her kan publicservice kanalerne ikke holde med fordi de ikke har råd, hvilket også er derfor at man eks. er tvunget til se herre landsholdets kampe på flere forskellige TV kanaler, for de er også ramt af den her ekstreme griskhed af rigmænd.

Billigste løsning for nye TV serier og TV film, tja downloade hele lortet illegalt på nettet.
Ikke engang løgn, for pirat grupperne har folk placeret stort set over alt nu, hvor de ripper fra streaming tjenester og udenlandske HDTV kanaler og spreder det via nettet på diverse platforme, for at nå et så bredt publikum så mugligt.

Den dyre løsning hvis man ikke tør at gå den vej: Tegne så mange abos på diverse tjenester så mugligt, alt lige fra Netflix, HBO Nordic, C More, Viasat Film pakken til hvad der nu er af andet der ude som Danskerne godt kan få lov til at tegne abos på.
Men der er nul garanti for at man får det hele lige med det samme af hvad der udkommer af rigtig gode serier og film, for selv her står der rettigheder vejen for det.

Selv har jeg bare tegnet et abo på Viasat Film pakken, så kan jeg da få lidt gode og underholdende film den vej som jeg også kan optage med en PVR, hvor der er mugligheden for at hive optagelserne ud fra og lagre på et andet medie for fremtiden.
På det felt skal jeg selv i kommende tid teste en ny DVB-C boks af, fordi at den jeg ellers havde er stået af.
Omdømme 3
Jeg håber at Google tv når det kommer på et tidspunkt måske har noget i posen. ?

Besvar