Netflix låser humax boks efter opdatering | YouSee Community

Netflix låser humax boks efter opdatering

Efter opdatering kan jeg ikke køre Netflix, boksen låser, og skal formatteres, så jeg mister optagelser Det er simpelthen for ringe af Yousee. Har oprettet indlæg om samme

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3
Hej, sender Netflix sport? 😉 Hvem har Opdateret?
Omdømme 7
Badge +3
Men køb en 4000 boks den kan ikke formateres...
Omdømme 6
Badge +1
Ja og 4000eren er meget hurtigere - kan næsten ikke holde ud hvor langsom 2000eren er i netflix :S
Omdømme 7
Badge +7
Hej Strongvej fmd

Det lyder ikke optimalt 😞

Lige lidt spørgsmål her:

1:Kom der en fejlbesked og hvad lød den helt specifikt på?
2:Hvilke handlinger på boksen gik forud for denne fejl?
3:Hvordan med strømspareindstillingerne på din tv-boks, står de til lav eller normal?

Det er rigtigt at gendannelse af fabriksindstillinger sletter harddisken, men var der slet ikke andre muligheder for at få gang i boksen?
1:Kom der en fejlbesked og hvad lød den helt specifikt på?
Sv Ved almindelig “kanalsurfing” = scrolle gennem kanalerne en efter en, stoppede boksen med at reagere, når jeg kom til Netflix
Ved at tage strømmen eller bruge tænd/sluk knap kunne boksen genstartes, men kom med beskeden Fejl på harddisken - skal formateres

2:Hvilke handlinger på boksen gik forud for denne fejl? (Se ovenfor)

3:Hvordan med strømspareindstillingerne på din tv-boks, står de til lav eller normal?
Sv
De står til normal
Omdømme 5
Badge +6
Hvis den bliver ved med det, så er det noget, der skal kigges nærmere på. Evt. af en tekniker. Vores support kan hjælpe med det, og tager du fat i dem, finder vi ud af det. Se mere her: https://kundeservice.yousee.dk/ContactUs

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar