Nærmer vi os en brexit, som UK også er på vej til? | YouSee Community
Spørgsmål

Nærmer vi os en brexit, som UK også er på vej til?

Omdømme 4
Badge
Hermed tænker jeg på vælgerne, som bliver holdt som gidsler i denne konflikt. Det ene øjeblik får alle bruger at vide, at YouSee ikke vil forhandle. For så bagefter, at DS ikke vil på ingen måde forhandle med YouSee! Angående: Bland Selv pakken? Minder meget om en sang: Hvor længe vil du finde dig i det? Er bruger af en stor tv-pakke. Uden Bland-selv pakken) Hvis! I spørger mig, så foretrækker jeg DS- kanaler. Frem for diverse film og serier, som er den nye pakkeløsning. Selvom at YouSee fremfører, at store sportsbegivenheder stadig vil blive vist, så bliver det alligevel ikke det samme. Begrundelsen er, at diverse vigtige kampe stadig vil blive vist på DS, som ikke bliver sendt på andre kanaler. Grunden rettighederne. Jeg er Brøndbyfan, så allerede der får jeg ikke mulighed for at se alle deres kampe. Da det evt. bliver sendt på DS-kanaler!

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Kommer det til et "Brexit" fra DN og YouSee tror jeg vores forening skifter udbyder. Folk er frustreret over at skulle mangle en eller flere DN kanaler. Fruen ser en del af dem. Lige nu sidder hun og ser ID. Foreningen kan nemt skifte udbyder, da en anden er til stede i en nabo ejendom med DN kanaler.
Omdømme 4
Badge
Kommer det til et "Brexit" fra DN og YouSee tror jeg vores forening skifter udbyder. Folk er frustreret over at skulle mangle en eller flere DN kanaler. Fruen ser en del af dem. Lige nu sidder hun og ser ID. Foreningen kan nemt skifte udbyder, da en anden er til stede i en nabo ejendom.
Din frue har en fremragende smag. Angående: ID, som jeg også følger med i aktivt.
Omdømme 7
Badge +3
Hvis man tænker på at skifte udbyder er der grund til at undersøge om den eller de andre udbydere, der leverer til adressen, har de ønskede kanaler. Jeg har kun Boxer som alternativ mulighed, og den kan slet ikke bruges, da der mangler en mængde ønskede kanaler hvis man undersøger deres webside. Ikke engang alle 11 Discovery Networks kanaler har Boxer, da både ID og Discovery Science mangler. Desuden mangler BBC, Viasat Nature, History og Explorer samt flere kanaler i grundpakken. Min eneste brugbare løsning er at abonnere på Dplay som supplement til YouSee Bland-selv, eller eventuelt abonnere på Eurosport Player hvis alt undtagen sport fra Discovery Networks kan undværes.
Omdømme 7
Badge +7
Vi vil heller ikke ved et skifte få alle de DN kanaler vi har fra YouSee, men bare lidt er godt. Mit indtryk er at mange vil savne Kanal 5 i foreningen, men den ser vi meget lidt, og den er i naboejendommmen.
Omdømme 7
Badge +7
Kanal 5 bruges meget lidt, og slet ikke i omkring et halvt år, resten af året er det Ca. 3 timer om ugen, så den kan som sådan undværes, Discovery bruges lidt året rundt, de øvrige af deres kanaler bruges slet ikke.
Omdømme 4
Badge
Har alternativer. Hvis! YouSee og DN-kanaler! Angår, så kan jeg kobles på: Waoo!
Omdømme 7
Badge +7
Her er det Andels.net, som vil kunne trække Østerbro antenneforening med. Park.net vil også gerne levere, og de leverer stort set TV pakker som YouSee, men det vil medføre et dyrt gravearbejde for en lille forening. Andels.net er på vej ind som alternativ her til YouSee på bredbånd, når nok melder sig til kabler de.
Omdømme 3
Tror vi er mange kunder der siger fra på det der....
Omdømme 3
Hvis man tænker på at skifte udbyder er der grund til at undersøge om den eller de andre udbydere, der leverer til adressen, har de ønskede kanaler. Jeg har kun Boxer som alternativ mulighed, og den kan slet ikke bruges, da der mangler en mængde ønskede kanaler hvis man undersøger deres webside. Ikke engang alle 11 Discovery Networks kanaler har Boxer, da både ID og Discovery Science mangler. Desuden mangler BBC, Viasat Nature, History og Explorer samt flere kanaler i grundpakken. Min eneste brugbare løsning er at abonnere på Dplay som supplement til YouSee Bland-selv, eller eventuelt abonnere på Eurosport Player hvis alt undtagen sport fra Discovery Networks kan undværes.

Tænker tiden er kommet til helt at skrotte flow tv

Besvar