Spørgsmål

NÅR MAN NÅR TIL EN BESTEMT PUNKT ER NOK, NOK - JEG VIL IKKE MERE.

Er det bare mig der i det sidste års tid kun har haft problemer, først med kanal 5, 6, og TV3 kanalerne, nu har jeg så “kun” TV3 kanalerne, og de virker som altid ikke, billederne fryser og man betaler stadig for lortet, man geninstallere kanalerne hver 3. dag - kort sagt - hvis det er det YouSee forlanger penge for, så skråt op med Jer, jeg er så pisse træt af de lortekanaler man efterhjånden har, og som ikke virker. Nu skal jeg så også være kund med mine mobiltelefoner, fordi Fullrate åbenbart skal omkonverteres til det dyrere Yousee, TAK for kaffe siger jeg bare, hvis det så ender i det samme lort som TV kanalerne - vor Herre bevares. Førhen da vi havde vores TV kanaler gennem den lokale antenneforening, der var der aldrig bøvl, nu er der kun lort i kanalerne. Og sjovt nok er mit kort blevet nulstillet to gange, men det virker kun en uge så er vi tilbage.

Nu har jeg så to fjernsyn med to kort, så hvis fejlen ligger i kortene, så burde de kunne skiftes, men  det er nok ikke der vi skal lede.

Nu gider jeg så ikke mere, og finder en anden udbyder der kan levere det jeg ønsker, og så kan jeg også komme til at se kanal 5 og 6 igen, TAK for ingen ting YOUSEE!!!

3 Kommentarer

Omdømme 2
Badge

Pyha du sur, og sikkert retmæssigt… Jeg har ALDRIG haft problemer med Yousee tv (kabel) 

(Er dog meget træt af det med Discovery, fucking TV2 Chali og ingen TV5, det jo til grin)

Kan dog godt blive enige om de meget dyre og fatter faktisk ikke jeg betaler for det, så går og overvejer at opsige det og bare streame det jeg vil se og billigere… 

Telefon: Altså ud over de lidt dyre så virker det bare 100% hos mig.

Net: Ja de møg dyre og faktisk ikke super gode, deres router har konstant problemer, nok fordi de kører deres egen firmware og det bare ikke testet godt nok.. Men ellers så har jeg da net stort set altid…

Tror Yousee har sovet på laverbærene og nu de ved at være forældet og for dyre.

Det jo nemt at være smart når man stort set har monopol på det danske market.

@Arne Strøm 

Det lyder som om du har nogle problemer med dine kabler eller stik, siden dine kanaler "fryser"

Jeg kan ikke se om du har en boks ud fra dine besked, kun at du har 2 kort til 2 fjernsyn, men du burde have mulighed via fjernsynet at kontrollerer din forbindelse. Husk du skal gøre det mens du er på den/de kanaler som “fryser”. Der må ikke være Bit fejl. Hvis du har boksen, kan du teste forbindelsen via denne.

Hvis du ikke bruger et ordentligt kabel eller støjsikre stik, kan man opleve Bit fejl, som bl.a. viser i kanaler “fryser”.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Arne Strøm 

Her tænker jeg faktisk præcis det samme som @BoEckhardt  - hvis du mener egen installation er okay, så kontakt gerne vores support og få eventuelt en tekniker ud og få løst den irriterende fejl én gang for alle! :relaxed:

Besvar