Min side. Sidst sete film | YouSee Community
Spørgsmål

Min side. Sidst sete film

Omdømme 4
Badge
Andre brugere, som også oplever. Sidst sete film forsvinder. For så bagefter, at sidst sete film igen popper op. Dog har jeg ikke lejet denne film. Den lå der, da jeg installerede den nye YS-4000 boks. Dette er oplevet flere gange. Uden, at jeg kan gøre noget.

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Under lejede film vil den kun vises indtil lejeperioden udløber.
Omdømme 4
Badge
Under lejede film vil den kun vises indtil lejeperioden udløber.
Så vidt jeg husker, så er lejeperioden 48 timer? Denne lejeperiode er overskredet.
Omdømme 7
Badge +7
Ja, derefter er den væk. Da den så ikke længere kan ses, har ikke oplevet andet.
Omdømme 4
Badge
Ja, derefter er den væk. Da den så ikke længere kan ses, har ikke oplevet andet.
Det er korrekt, at den forsvinder efter 48 timer"Under lejeperioden" Ikke på lejede film. Hvorfor forsvinder den lejede film. For som beskrevet tidligere , så vender den tilbage igen. Skulle mene, at når filmen er forsvundet/slettet permanent, så burde den vel ikke poppe op igen? Erindrer også, at film vises 2 forskellige steder? 1. Lejeperioden. 2. Sidst sete.
Omdømme 4
Badge

Ja, derefter er den væk. Da den så ikke længere kan ses, har ikke oplevet andet.Det er korrekt, at den forsvinder efter 48 timer"Under lejeperioden" Ikke på lejede film. Hvorfor forsvinder den lejede film. For som beskrevet tidligere , så vender den tilbage igen. Skulle mene, at når filmen er forsvundet/slettet permanent, så burde den vel ikke poppe op igen? Erindrer også, at film vises 2 forskellige steder? 1. Lejeperioden. 2. Sidst sete.

Har lige kontaktet en YouSee medarbejder. Allerede der. Kunne de på ingen måde se, at der var fejl. Er så tæt på, at skifte til: Waoo og deres system. Tror mere på, at YouSee ikke aner. Hvordan de skal forholde sig til hvordan man forhandler. Angående; Brugerne? Den medarbejder jeg kontaktede. Virkede som om, at
det var ikke deres problem? Er det bare: Arrogant eller hvad?
Omdømme 7
Badge +7
Har du ikke skrevet om noget tilsvarende tidligere.? Kan ikke lige komme på at der er andre der har skrevet om det, hvorfor er det tilsyneladende et problem for dig, det optager jo ingen plads eller gør andet besværligt, det er bagateller. Der er andet der burde laves anderledes.
Omdømme 4
Badge
Har du ikke skrevet om noget tilsvarende tidligere.? Kan ikke lige komme på at der er andre der har skrevet om det, hvorfor er det tilsyneladende et problem for dig, det optager jo ingen plads eller gør andet besværligt, det er bagateller. Der er andet der burde laves anderledes.
Har beskrevet om det tidligere, så derfor jeg har besluttet,, at opsige: alle mine abonnementer hos: YouSee! Derfor glæder det mig meget, at Waoo bliver det nye abonnement fra min side af, så jeg stadig kan følge:: DN-Kanaler!!
Omdømme 7
Badge +7
Hvad er meningen med det unødvendige citat.?
Omdømme 4
Badge
Hvad er meningen med det unødvendige citat.?
Hvad mener du med: Unødvendige citat?
Omdømme 7
Badge +7
Når der skrives med citat, så er det jo for at skrive noget bagefter.
Omdømme 4
Badge
Når der skrives med citat, så er det jo for at skrive noget bagefter.
Du forholder dig ikke til emnet? Jeg forholder mig i princippet, så hvorfor kan du ikke også lade være med diverse undskyldninger og flugter.
Omdømme 4
Badge

Når der skrives med citat, så er det jo for at skrive noget bagefter.Du forholder dig ikke til emnet? Jeg forholder mig i princippet, så hvorfor kan du ikke også lade være med diverse undskyldninger og flugter.

PS, Radiomanden.
Jeg vil godt benytte lejligheden til at beklage og undskylde, at jeg valgte denne kommentar på din henvendelse på spørgsmålet. Begrundelsen for denne besvarelse var, at jeg var frustreret . Du ville bare være behjælpelig, så derfor fortjener du denne beklagelse fra min side af.

Besvar