Mangler du minibillede oppe i venstre hjørne i Samsung EPG programoversigten | YouSee Community

Mangler du minibillede oppe i venstre hjørne i Samsung EPG programoversigten

Vis første besked

92 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
Og du hat brugt ID 111 ?
Jeg har prøvet både ID 100 og 111. Med 111 får jeg en del færre kanaler - og heller ikke CMore.
Hvordan er signalkvaliteten på kanalerne med sort skærm?
På de ene fjernsyn siger den: "Det valgte program er ikke indstillet", "Intet signal".
På et andet fjernsyn er kanalen helt fjernet.
Kan fjernsynet ikke vise lidt mere tekniske tal omkring signalet (styrke/kvalitet)? Jeg tænker også på om din kabelinstallation er i orden... det der med indstråling/støj.

Omlægningen har gjort signalet på en del kanaler mere kompakt. Det gør dem lidt mere sårbare, hvis der er støj i kablet.
Ok - fandt denne:
Signalkvalitet: 100
Signalniveau: 77
C/N: 37
UEC: 0000
Symbol Rate: 6875000
Modulation: 256QAM
AGC: 083
De tal ser fine ud...
Hej
Efter YouSee for 1 uge siden har slukket for FM signalet og lagt kanalerne om i vores område er PIP i EPG'en dukket op, og fungerer nu. Blot pudsigt at YouSee for 2 uger siden henviste problemet til LG support Danmark. Nå, men "Problem løst " så "lad os komme videre".
serge
Omdømme 7
Badge +4
Hej
Efter YouSee for 1 uge siden har slukket for FM signalet og lagt kanalerne om i vores område er PIP i EPG'en dukket op, og fungerer nu. Blot pudsigt at YouSee for 2 uger siden henviste problemet til LG support Danmark. Nå, men "Problem løst " så "lad os komme videre".
serge

Jeg havde læst, det ville blive løst på Samsung TV og blueray HDD´ ere

Problemet blev løst i Hjørring antenne selskab i starten af 2016

Er der andre med bl.a. Samsung, og som har fået bl.a. DR2, DRk i HD. som har fået minibilledet ?
Omdømme 7
Badge +4
Jeg kan så bekræfte, at efter 2017 kanalændringen, så virker minibillede upåklageligt uden at slette diverse kanaler
De har løst det ved at sende fuld epg i alle mux'er. Før skete det kun på 143/450 MHz.
Omdømme 7
Badge +4
De har løst det ved at sende fuld epg i alle mux'er. Før skete det kun på 143/450 MHz.

Tak Logan

Det skulle tage så mange år at løse problemet, Yousee henviste til Samsung og Samsung henviste til Yousee, hvem talte om Yousee ready TV ?

Har også set, LG og Sony kunder havde problemer, disse er formentligt også løst nu
@mich - Mit Samsung smart TV viser det nu, for første gang ever. Har tidligere, uden held, prøvet at slette kanaler. Har et ældre Sony smart tv, hvor det altid har virket. Det eneste (jeg ved) der er sket hos mig, er at Yousee har slukket for FM - der er ikke dukket beskeder om opdateret firmware op på TV'et, så ingen tvivl om "synderen". Men hey - det virker nu, endelig 🙂
Omdømme 7
Badge +4
@mich - Mit Samsung smart TV viser det nu, for første gang ever. Har tidligere, uden held, prøvet at slette kanaler. Har et ældre Sony smart tv, hvor det altid har virket. Det eneste (jeg ved) der er sket hos mig, er at Yousee har slukket for FM - der er ikke dukket beskeder om opdateret firmware op på TV'et, så ingen tvivl om "synderen". Men hey - det virker nu, endelig :)

Lyder godt, Det har tidligere ligget TV kanaler og EPG på frekvens 143, som Samsung bruger. Nu har manflyttet TV kanaler op til 450 og spredt EPG ud på alle kanalerne, som jeg forstår det
Den eneste forskel på 450 og de andre, som jeg har bemærket, er bitraten. Den bliver indlæst omkring fire gange hurtigere på 450.
Efter FM signalet forsvandt i feb. 2017, er det galt med EPG på TV. 450MHz er indlæst, men det hjalp ikke. På EPG kommer der nu lyd, samt billede i øverste venstre hjørne, det er OK. Sådan var det ikke før. Til gengæld, skal jeg nu indlæse de digitale kanaler igen, hver gang Samsung TVét fra 2014 har været slukket ca. 5 min. Er der nogen der har en ide om hvordan det løses. 😞
Har selv fundet en midlertidig løsning. Start på kanal 1 (DR1), og vupti så er der informationer på EPG .:8

Besvar