Manglende program beskrivelser | YouSee Community
Spørgsmål

Manglende program beskrivelser

Er jeg den eneste, som ikke har programbeskrivelser i tv-guiden
Ser TV på smart TV uden YouSee's box.

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hmm. Det er i hvertfald OK på You See platformene.
Vist her App'en til Android TV.

Jeg har heller ingen programbeskrivelser i tv-guiden. Ser TV via Samsung-boksen.
Omdømme 7
Badge +7
Den er udgået, og der ydes ikke længere support på den, så der vil nok ikke ske nogen ændringer der.
Omdømme 7
Badge +6

Nej det er du ikke, for det har jeg heller ikke på mit Panasonic TV eller min Vu+ boks.
Den er udgået, og der ydes ikke længere support på den, så der vil nok ikke ske nogen ændringer der.

Ja, jeg ved godt at der ikke længere ydes support på Samsung-boksen. Det har der jo ikke været længe, men så sent som i går var der altså stadigvæk programbeskrivelser i TV-guiden, så at der lige pludselig ikke er det længere virker underligt. Da Samsung-boksen udgik, modtog jeg brev om at hvis man valgte at beholde den, ville man ikke længere have adgang til følgende funktioner:

- Start forfra
- Tv-arkivet
- YouSee Film & Serier
- YouSee Musik og
- Paramount.

Altså ingen besked om, at man ikke længere ville have adgang til programomtaler via TV-guiden, og det har man som ovenfor nævnt også haft indtil i dag. Hvis YouSee så alligevel lige pludselig sløjfer denne funktion uden noget som helst varsel, synes jeg det er ufattelig dårlig kundeservice.
Omdømme 7
Badge +7
Kan ikke sige hvorfor, det er OK på de aktuelle platforme.
Jeg har heller ikke programbeskrivelser, hverken på mit Panasonic eller Samsung TV.
På nuværende tidspunkt er der slet ingen beskriveler, men i den foregående uge har det været noget svingende, nogle programmer havde beskriveler og andre havde ikke.@
Omdømme 7
Badge +6
Så er der program beskrivelser på igen, det kunne jeg lige se på mit Panasonic TV.

Besvar