Lilla billede fra YouSee boks | YouSee Community
Svar

Lilla billede fra YouSee boks

Hej jeg har lilla billeder fra min YouSee nok - det er ikke tv’et da jeg har fint billede fra min appletv, xbox og tv. Jeg har genstartet boksen både med genstart og ved at tage strømmen - er boksen defekt ?

icon

Bedste svar af MS-ERIK 30 juni 2019, 12:40

Jeg får ikke helt sjældent en billeder, der ser ud på samme måde, med TV-boksen YS-4000. Det hjælper hver gang at skifte HTML-indgang på TV'et med TV'ets fjernbetjening til en anden HTML-indgang og tilbage igen (uden at flytte kablet). Problemet optræder kun ved YS-4000 boksen, det sker hverken ved en DVD-afspiller eller ved en PC med TV'et som monitor.

Hvis de benyttede kabler er i orden er det sandsynligvis noget i signalet fra YS-4000, der ikke er helt korrekt eller indeholder støj, som bevirket at TV'et nogen gange ikke kan finde ud af signalerne.
Se original

6 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +1
Min 4000er gør det samme en gang imellem, her hjælper det at skifte til noget andet som min nvidia shield, slukke yousee boxen på remote, vente et par minutter og så tænde den igen.

Som det er nævnt og fejlmeldt MANGE gange, overholder yousee boxene ikke hdmi standarden fuldt ud, da jeg også oplever mange fejl med remote signalerne gennem hdmi.
Og bare det at den slet ikke kan modtage remote signal er jo et brud på hdmi standarden.
Omdømme 7
Badge +7
Det er aldrig oplevet, hverken på det gamle FHD TV eller på det nye 4K.
Omdømme 7
Badge +3
Jeg får ikke helt sjældent en billeder, der ser ud på samme måde, med TV-boksen YS-4000. Det hjælper hver gang at skifte HTML-indgang på TV'et med TV'ets fjernbetjening til en anden HTML-indgang og tilbage igen (uden at flytte kablet). Problemet optræder kun ved YS-4000 boksen, det sker hverken ved en DVD-afspiller eller ved en PC med TV'et som monitor.

Hvis de benyttede kabler er i orden er det sandsynligvis noget i signalet fra YS-4000, der ikke er helt korrekt eller indeholder støj, som bevirket at TV'et nogen gange ikke kan finde ud af signalerne.
Omdømme 7
Badge +7
Så må du kontakte teknisk support og høre hvad de kan sige om det.
Ja - det er kun boksen der giver lilla billede
Omdømme 7
Badge +7
Er der prøvet med et andet HDMI kabel.? Er der prøvet med en anden enhed på den tilslutning.?

Besvar