Svar

Kortlæser

Jeg har fået et ekstra kort til min TV/nr2. Satte den i et gl. kortlæser jeg havde! fik fejlen : E06-4 Smart Cart fail.  ( NEOTION CI+ Dual Desc.  Secured by ir.deto ) Skal jeg have fat i en anden Kortlæser ???:thinking:

icon

Bedste svar af Radiomanden 20 november 2019, 11:39

Det er er en kortlæser til Stofa, den kan ikke bruges til You See, da de jo bruger Viaacess.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det er er en kortlæser til Stofa, den kan ikke bruges til You See, da de jo bruger Viaacess.

Mange tak for det Radiomanden. Kan jeg bruge alle det står “Yousee ready” på? Får signalet fra Kabel, “Coax”

Omdømme 7
Badge +6

Du kan anvende det her, hvilket mange YouSee kunder gør, da det er det mest supportede modul af forskellige mærker TV:

https://www.happii.dk/Fladskaerms-TV-Tilbehoer/Strong-Yousee-CA-modul/2416056

Persen M:   Mange tak! Den vil jeg se på.

Fandt så lige en anden kortlæser i min skuffe:  Strong med grøn “yousee ready” logo  Den ville heller ikke?   Har set inde i min Sony TV, at der står Viaccess model ID 2,  Hardware ver. 3.2.1.

Har haft fat i Yousee support! De ville gerne sende en tekniker ud! Men jeg skal selv betale, hvis det viser sig at denne kortlæser heller ikke dur?  Synes jeg har læst et sted, at det skal være en ID3 kortlæser. Kan det være derfor jeg ikke kan åbne ekstrakortet?:thinking:

Omdømme 7
Badge +6

Jeg skal ikke kunne sige det, jeg har i hvert fald aldrig hørt om noget “ Viaccess model ID 2 ” før, heller ikke det her ID3.

Jeg ved bare at den kortlæser jeg linkede til kan klare rigtig mange typer Viaccess kort, incl. YouSee’s eget kort. Jeg benytter det selv til mit kort.

Jeg skal ikke kunne sige det, jeg har i hvert fald aldrig hørt om noget “ Viaccess model ID 2 ” før, heller ikke det her ID3.

Jeg ved bare at den kortlæser jeg linkede til kan klare rigtig mange typer Viaccess kort, incl. YouSee’s eget kort. Jeg benytter det selv til mit kort.

Ville også bare lige prøve kortet, da jeg nu havde et med Yousee ready på, inden jeg køber et nyt kort! Som jo nok bliver udfaldet af “testen” :sunglasses:

Besvar