Kort + Kortlæser modul eller Apple Tv | YouSee Community
Spørgsmål

Kort + Kortlæser modul eller Apple Tv

Jeg ser pt YouSee gennem AppleTv. Er der nogle fordele ved at benytte kort ? Kan det betale sig at investere i en kortlæser ? Kan man optage når man bruger kort?
Boks er udlukket da jeg ikke vil betale for boksen hver måned

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Ingen Humax 4000, ingen optage funktion via ATV eller Apps, det skal så ske på TVet, kvaliteten på Arkiv og Streaming via ATV er den samme som hvis det er boksen der haves.
Radiomandens .. Hvad mener du med at det skal ske på Tv’et ? Har jeg forstået det rigtigt. Hvis jeg køber et YouSee kort og læser, så vil jeg stadigvæk ikke kunne optage programmer
Omdømme 7
Badge +7
Jo, som skrevet på TVet kan der så optages. Såfremt det har den mulighed.
Har lige bestilt bland-selv, og kan ikke se at der skal betales et beløb hver måned for boksen ?
Har lige bestilt bland-selv, og kan ikke se at der skal betales et beløb hver måned for boksen ?

Boksen indgår i grundpakke-prisen, hvis der overhovedet følger en boks med automatisk. Det er ikke sikkert, hvis du er i en forening.
Omdømme 7
Badge +7
Der følger en boks med når der bestilles bland selv
Ikke nødvendigvis. Jeg bor i en forening, og vi skal bestille boksen ved siden af. Jeg har dog valgt at bestille kort i stedet for.
Bor du i en antenne- eller boligforening, der har indgået en særaftale med YouSee, vil du dog oftest skulle bestille boksen som tilkøb. Det samme gælder, hvis du har et ældre tv-abonnement, men gerne vil have adgang til tv-boksens smarte funktioner, som for eksempel at kunne pause live-tv, starte programmer forfra og få direkte adgang til alt dit Bland Selv-indhold.

Besvar