Kopiering af Optaget TV | YouSee Community

Kopiering af Optaget TV

Hej
Jeg har fået en fantastisk service hos Yousee, hvilket er resulteret i en ny YouSee boks. Nu er det således, at jeg har nogle optagelser, som jeg gerne vil gemme fra den gamle boks, og har nogen et godt råd til, hvordan det gøres?

2 Kommentarer

Omdømme 1
Skift selskab...

Yousee er i lommen på Viasat der behårdt har nedlagt veto imod enhver form for kopiering af optaget indhold fra boxen.

Hvis du skulle være i tvivl, så læg lige mærke til, at Viasat har fået møvet sig ind i "grundpakken" med TV3, desuagtet de ikke har en sk... at gøre der... iflg. hvad nogen påstår er "must curry", som igen også er en omskrivning af, at levering ikke nødvendigvis betyder at man skal "modtage".

Det er vist kun i DK sådan noget kan lade sig gøre - livesåvel hvor et skattevæsen der bøder dig for et forkert fradrag, mens de lader kriminelle tømme statskassen for over 6 milliarder.

Omdømme 7
Badge +7
Daltoften31 skrev:
Hej
Jeg har fået en fantastisk service hos Yousee, hvilket er resulteret i en ny YouSee boks. Nu er det således, at jeg har nogle optagelser, som jeg gerne vil gemme fra den gamle boks, og har nogen et godt råd til, hvordan det gøres?
Det kan du faktisk ikke. Dog kan det lade sig gøre via et scartstik og afspilning til en optageenhed. Ringe kvalitet og en langsommelig løsning.

Har læst et tidligere indlæg om, at det tilsyneladende skulle hænge sammen med, at YouSee skulle være i lommen på Viasat. Det er selvfølgelig ikke tilfældet.

Mit TV er et Samsung og jeg kan optage på en HDD, men kan kun afspille på mit TV. Ikke et andet TV. Så skulle Samsung også være i lommen på nogen. I bund og grund har det noget med rettigheder at gøre. Det kan så synes om eller ej, men sådan er det.

Besvar