Kodefejl i TV-guiden (serieoptagelser) | YouSee Community
Spørgsmål

Kodefejl i TV-guiden (serieoptagelser)

Omdømme 2
har oplevet det før, men det var mere sporadisk, men det der slog hovedet på sømmen var, da jeg ville optage Macgyver på på Xee, som serieoptagelse, og fordi en eller anden hos YOUSEE åbenbart ikke har haft hovedet med den da vedkommende lavede koderne til optagefunktionen, samt der er en eller anden der konsekvent sætter fortløbende serieafsnitnummer bagefter Macgyver, kan den kun finde ud af at lave en serieoptagelse af Macgyver 1:22, og så fremdeles den som har lavet kodeopsætningen til Tv guiden kan åbenbart ikke finde ud af at det kun er ordet Macgyver optagefunktionen skal fange den skal ikke fange serieafsnitnummerne, ellers er optagefunktionen omsonst, det er ikke bare Macgyver den før det ved, det er mange programmer som lider under denne kodefejl, få den nu rettet YOUSEE, så man kan lave en ordentlig serieoptagelse uden man skal ind for hver dag at sætte programmet til at optage pr afsnit, den som har laver kode opsætningen i TV-guiden, fortjener at give kvajekage til samtlige ansatte i YOUSEE

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvad er bedst. En masse genudsendelser, eller at sætte til optagelse en uge af gangen.?
Det er bedst med en uge af gangen.
Omdømme 6
Badge +1
Jeg fatter ikke hvorfor de ikke bare fjerner serieoptage funktionen , når de nu ikke kan få den til at virke !!! Den funktion er jo totalt ubrugelig, da den fylder vores plads op meget hurtigt med genudsendelser.

De kan vist godt få det til at virke på dsl boxene - men jeg har ikke haft tid til at afprøve det.

Jeg har fejlmeldt det mange gange, og vil blive ved hver gang jeg snakker med en teknikker.

Besvar