Kanalsøgning | YouSee Community
Spørgsmål

Kanalsøgning


Jeg er nyligt flytter, og jeg kan ikke i den nye bolig (trods jeg gør som jeg plejer og bruger samme kabel, som før nylig flytning) få kanaler indlæst.
Hjælp/svar fra Yousee varierer alt efter om det er udlejer eller jeg, der ringer.
Når udlejer ringer (betaler til dem via husleje) siger de, der er signal.
Når jeg ringer siger de der ikke er oprettet noget tv på adressen.
Andre gange siger de, der er signal...hmmmm...
Obs kun tv, har ikke internet.
What to do?
Frem og tilbage efter 1 måned er min tålmodighed mindre.
Fejl 40 at tjekke? Der er tale om den gamle grå boks i væggen med 2 stik, 1 til TV, 1 til radio.
Har netværksid 100 og frekvens 450000.
Har prøvet alt...

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Få udlejer til at dokumentere at han betaler for TV til YouSee.
Ja, det er da mærkeligt.
Føler mig lidt dum, men gør jo blot som jeg plejer ??

Kunne det tænkes boksen på væggen med stikket ikke virker?
Omdømme 7
Badge +7
Hvad mener du med plejer? OK det må være din gamle adresse.
Jeg søger efter kanaler,
Digitalt, med den frekvens/netværksid som man skal.
Omdømme 7
Badge +7
Ja, det er da mærkeligt.
Føler mig lidt dum, men gør jo blot som jeg plejer ??

Kunne det tænkes boksen på væggen med stikket ikke virker?

Det er sikkert ikke stikker i væggen. Nå YouSee siger til dig, at der ikke er noget abonnement på adressen, så står det vel til troende.
Tak. Vil bede udlejer dokumentere.

Besvar