Spørgsmål

Kanal kvalitet

Badge

Hej jeg er storpakke kunde og har fået de nye viasat og c more kanaler, men på flere af dem bliver billedet i perioder næsten dækket af en bred sort stribe der er en smal åbning foroven og forneden hvor man kan se filmen kører det varer sommetider 3 sek. Andre gange 10 sek. Der er også flere kanaler hvor teksten er ude af sync.

Mit tv et full hd sharp uden box, med coax cabel

Hilsen HR

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hej @ForumBruger18 

Jeg kan se at du mangler svar, så jeg byder lige ind :relaxed:

Fejlen kan bestå i, at dit antennekabel ikke er tilpas afskærmet, men jeg skal ikke udelukke, at der kan være tale om en anden fejl (i skrivende stund har vi ikke meldinger om generelle fejl på kanalerne).

Min anbefaling er at tjekke dit antennekabel (vi anbefaler YouSee Ready mærkede kabler) og egen installation generelt. Flere faktorer kan nemlig give anledning til signalforstyrrelser.

Tag gerne et kig på denne hjælpeside, som forklarer hvad du kan gøre, hvis du oplever dårligt signal:
https://kundeservice.yousee.dk/tv/loes-problem/daarligt-signal/clear/clear-1

Badge

Hej Kasper undskyld jeg først svarer nu har været bortrejst, mine kabler er alle yousee redy, som jeg ser det må det værre signalet der er fejl på, billedet er klart nok man kan tydeligt se filmen på ca 10% foroven og forneden resten er dækket af sort mens underteksterne ligger uden på det sorte (3-7 sekunder) jeg har geninstaleret alle kanalerne men det sker stadig på Cmore hits, stars, series og på viasat film family, jeg får mit tv gemmen antenne foreningen Nyborg-Net Stor pakke jeg ser ingen driftforstyrelser på deres hjemmeside, mit tv er et sharp 60” full HD

Hilsen HR

Omdømme 7
Badge +7

Hej HR

Så vil jeg anbefale at kontakte vores tekniske support, så vi kan fejlmeldt dit signal og få en tekniker ud. 

Badge

Ok tak så slutter jeg den her.

HR

Besvar