Kan man ikke selv opgradere TV-pakker online fra mellem (20 point) til stor (36 point) for derved at kunne streame med Netflix og ViaPlay? | YouSee Community
Spørgsmål

Kan man ikke selv opgradere TV-pakker online fra mellem (20 point) til stor (36 point) for derved at kunne streame med Netflix og ViaPlay?

Jeg har nu brugt langt tid på selv at finde ud af, hvordan jeg får opgraderet mit abo (via boligforening), så jeg kan få streamet ViaPlay og Netflix ved at gå fra Bland Selv-mellempakken på 20 point til Bland Selv-Fuld Pakke på 36 point.
Hver gang jeg så har forsøgt at ringe til YouSee for at få det fixet, så har de haft lukket og så har jeg igen prøvet at gøre det selv online uden held?

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det skulle da gerne være muligt på denne side. https://yousee.dk/tv.aspx
Medmindre da det er via forening at det skal gøres via den.
Ja, så kan jeg godt se, at jeg selv kan vælge 36 kanaler/point.
Man så får jeg ikke abo til boligforeningspris.
Derfor logger jeg ind på Min Side, hvor jeg har mit nuværende abo og stadigt kan skifte ud blandt mine 20 Bland Selv kanaler.
Til gengæld kan jeg ikke selv opgradere abo´et til de 36 kanaler/point, så jeg kan bestille Netflix og ViaPlay. Jeg ved godt, at jeg så skal betale en højere pris (50 kr. mere), men det er stadigt billigere at få Netflix og Viaplay med 36 point end nøjes med 20 point og så kun få Netflix ved siden af for 79 kr. ekstra pr. md.
Omdømme 7
Badge +7
Nu skrives der ikke hvordan betaling sker, hvis det som her er via Antenneforening, som der betales til, så kan skift kun ske ved henvendelse til dem, det er via det normale når man er forenings medlem.
Nej, i mit tilfælde har vi kun grundpakken via vores boligforening.
Resten afregner vi selv med og bestiller hos YouSee.
Vi får bare en lidt billigere pris for de forskellige pakker og internet, fordi vi er en afdeling i ét større boligselskab.
Nu har jeg dog lige prøvet din side/link igen og ved at taste min adresse ind og derefter logge ind, så kom min nuværende Tv-pakke med 20 point/kanaler frem og jeg kan nu se, at jeg så godt selv kan vælge den store pakke med 36 point.
Så mit problem skyldtes altså, at jeg fra starten af loggede på Mit YouSee og forsøgte at ændre min Tv-pakke til 36 point derfra. Det kan man så ikke, som jeg fandt ud af.

Men tak for hjælpen, i hvert fald 🆒. Det havde jeg ikke selv lige fundet ud af, hvis ikke du havde henvist til det ovenstående link. Jeg troede også dette link kun blev brugt til evt. nye kunder, så de kan se, hvad det vil koste for dem at blive kunder hos YouSee.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Flemont

Vil du ikke markere det svar der der gav afklaring 🙂

Så er det nemmere for andre brugere at finde svaret på dit første indlæg.

Besvar