Kan ikke tune kanaler efter kanalerne er omlagt 27-1-2020

Efter kanalerne er omlagt 27/1, kan min harddisk optager Samsung BD-C8200 ikke tune kanalerne. Det gik ellers fint 2/1.

Jeg har prøvet at bytte kortene fra TV til harddiskoptager og omvendt uden resultat.

Alle indstillinger til søgning er korrekte og jeg dobbelt tjekket det med Yousee.

Til info har jeg grundpakke+10. Forbindelse er fra kabel-vægstik til TV med fordeler til harddiskoptager og det har virket fint indtil 27/1.

Nogen der har et bud på, hvorfor jeg ikke kan tune? 

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Der er ikke sket andet end der er lavet nogle rokeringer af kanaler, der er ikke ændret på noget teknisk derudover, så problemet ligge næppe der.

Får du nogen form for fejlmeddelse når der søges kanaler, eller står der bare 0 fundet. eller hvad.?

Netværks-id 111
Frekvens 450000 kHz
Symbolrate 6875
Modulation 64

Ingen fejlmeddelelse, Den viser at den tuner og finder 121 TV-kanaler, mens mit TV tuner fint og finder 149 kanaler. Men den viser så de “gamle” TV-kanaler, som om den slet ikke har tunet. 

Omdømme 7
Badge +7

Hvad mener du med. “Men den viser så de “gamle” TV-kanaler, som om den slet ikke har tunet”.?

De gamle, som lå der i forvejen ,inden jeg tunede.

Omdømme 7
Badge +7

Det er underligt at den ikke vil overskrive og hente igen, det lyder som et tuner problem, nærmere kan jeg ikke komme det, har selv haft en E og en F model, den første havde Tuner problemer 3 gange og blev skiftet til F modellen, som blev udskiftet med You See 2000 boksen, et rigtig godt skift.

Besvar