Kan ikke slette udsendelser på den nye tv-boks | YouSee Community
Svar

Kan ikke slette udsendelser på den nye tv-boks

Så snart jeg har set noget af en optaget udsendelse på boksen, er det ikke muligt at slette udsendelsen. Symbolet med papirkurv forsvinder. Hjælp! Boksens harddisk er fyldt op, så jeg kan ikke optage før nogle af udsendelserne slettes.
icon

Bedste svar af mich 24 januar 2017, 17:37

Så snart jeg har set noget af en optaget udsendelse på boksen, er det ikke muligt at slette udsendelsen. Symbolet med papirkurv forsvinder. Hjælp! Boksens harddisk er fyldt op, så jeg kan ikke optage før nogle af udsendelserne slettes.

Prøv at gå i indstillinger, avancerede indstillinger, genstart boks
Se original

16 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4

Prøv at gå i indstillinger, avancerede indstillinger, genstart boks
Omdømme 7
Badge +4
Hvis det ikke hjælper, gå prøv først at sætte hængelås på dem du helst vil beholde og derefter i
i indstillinger, optagelser og slet alle ulæte optagelser
Omdømme 7
Badge +7
Gendan til fabrik indstilling det sletter alt.
Omdømme 7
Badge +4
Gendan til fabrik indstilling det sletter alt.

Han skrev " Boksens harddisk er fyldt op, så jeg kan ikke optage før nogle af udsendelserne slettes."

Så jeg gik ud fra, han ville redde så mange optagelser om muligt, derfor den forigtige fremgangsmåde
Omdømme 7
Badge +7
Tænkte at en total Reset vil afhjælpe problemet med sletning.
Genstart lader til at virke. Håber Yousee fixer bug'en i softwaren, så det ikke sker igen. Tak for hjælpen.
Omdømme 7
Badge +4
Det lader til at virke. Håber Yousee fixer bug'en i softwaren, så det ikke sker igen. Tak for hjælpen.

Redigeret

Genstart, rigtigt fint, hvis du lige sætter et hak for bedste svar

God aften
Omdømme 7
Badge +7
Hvilken FW version er der på den, der kom en ny i går 1.42.25.
Version 1.40.57 og Boksen melder at den har nyeste software installeret.
Omdømme 7
Badge +7
Opdaterede min i går til 1.42.25. indeholder fejlrettelser og stabilitets problem rettelser.
Omdømme 7
Badge +4
Jeg kører også stadig på 1.40.57

Det er jo ikke sikkert, man kender til denne fejl / uhensigtsmæsssighed med fyldt disk.
Omdømme 7
Badge +7
Det er ikke umiddelbart en kendt fejl at der er et sletnings problem.
Men hensyn til opdateringen, så er jeg i et af de områder af landet som tilsyneladende får dem før andre.
Omdømme 3
Radiomanden>> Er der nogle nyheder(nye features) i den nye software 1.42.25?

Mvh.Michael.
Omdømme 7
Badge +4
Radiomanden>> Er der nogle nyheder(nye features) i den nye software 1.42.25?

Mvh.Michael.
iflg meddelelse på skærmen var der kun tale om rettelser og forbedring af stabilitet
Omdømme 3
Ok, tak.
Omdømme 7
Badge +4
Genstart lader til at virke. Håber Yousee fixer bug'en i softwaren, så det ikke sker igen. Tak for hjælpen.

Det kunne være sjovt hvis du lige kunne svare på :

Hvor mange timer har du optaget ?
Hvor meget af harddisken har du brugt (indstillinger, systeminformation) ?

Boksen skulle kunne rumme omkring 100 timer

Besvar