Kan ikke afspille optagelser (Humax 2000 boksen) | YouSee Community
Spørgsmål

Kan ikke afspille optagelser (Humax 2000 boksen)

Omdømme 2
Badge
Jeg kan pludseligt ikke længere afspille mine optagelser på boksens HDD. Det gælder elt nye optagelser og også dem jeg har haft liggende i nogle måneder. Det skete igår ifm. at jeg genstartede boksen via menuen. Jeg noterede mig at genstart - og især indlæsning af kanaler - tog utroligt lang tid, men til sidst kom boksen dog helt i at køre igen. Herefter kan jeg ikke afspille optagelse.

- Har genstartet boksen flere gange med knappen bagpå boksen.
- Har sågar genstartet min Yousee router og fået den opdateret igår efter hændelse.
Herefter restart af alt uden det hjalp.
- har prøvet at starte et program forfra i live-tv for så bagefter at checke om efterøflgende optagelser kan afspilles...også uden held.
- der er 40% ledig diskplads tilbage på 1TB disken.
- har kontakt "support" og fået at vide at en tekniker kan kontakte mig tidligst i weekendend (suk)

Har I nogle gode råd?.... savner mine optagelser @:(

9 Kommentarer

Når jeg trykker min side står der: Alle funktioner vedrørende optagelser, er desværre ikke tilgængelige i øjeblikket. Prøv igen senere (X-PVR timeout.)

Når jeg så vil afspille noget skriver den:
Der skete en fejl
Indholdet kunne desværre ikke afspilles. Prøv igen senere. Eventuelt genstart tv-boksen, hvis fejlen fortsætter.

Jeg har heller ingen adgang til Bland selv kanaler

Kan se på facebook at der er andre med problemet

Har nu samme problem igen - på trods af skift af både box og router for nogle måneder siden 😕

Omdømme 6
Badge +1
Kører du wifi eller kabel ?
Omdømme 2
Badge
Kabel!
Omdømme 2
Badge
Slet ingen der har et løsningsforslag??
Jeg har samme problem
Omdømme 7
Badge +7
Hej cwitt og Dupont01

Hvilken fejl får du, når du forsøger at afspille optagelserne? Kommer der en fejlbesked eller hvordan opfører tv-boksen sig? 🙂

Er ALT optaget indhold som ikke kan afspilles?
Mit virker igen efter. Efter en masse genstart af router og boks er der hul igennem igen
Jeg har stort set samme problem - har lavet indlæg under titlen X-PVR timeout, men har ikke fundet en løsning endnu. Har også genstartet og slukket boksen flere gange uden held. - Er der nogen fra YouSee, der kan byde ind med en løsning?

Besvar