Kan ikke afspille optagelse | YouSee Community
Svar

Kan ikke afspille optagelse

Jeg er ny TV-boks-bruger, så bær over med mig.

Jeg har foretagetaget en række optagelser - kan afspilles uden problemer. I går optog jeg så xFactor, men kunne ikke efterfølgende afspille den: "Indholdet kunne desværre ikke afspilles. Prøv igen senere. Eventuelt genstart tv-boksen....".

Så jeg prøvede at afspille igen i dag - ingen forskel. Jeg har genstartet boksen - ingen forskel.

Software pakke er 2.170.01
Hardware model YS-4000.
icon

Bedste svar af Gasseholm 13 marts 2019, 11:19

Når du oplever fejlen hvor dine optagelser ikke vil afspille skal du gøre følgende:

1. Forsøg at afspille optagelsen så fejlen kommer frem
2. Gå herefter ind på live TV, på den kanal hvor optagelsen er foretaget (fx hvis optagelsen stammer fra TV2, så går du ind på TV2 i live tv)
3. Herefter starter du programmet forfra og afventer ca 10-20 sekunder
4. Herefter skal du nu gå tilbage til din optagelse under min side
5. Du burde nu kunne afspille optagelsen uden at få fejlen
Se original

18 Kommentarer

Når du oplever fejlen hvor dine optagelser ikke vil afspille skal du gøre følgende:

1. Forsøg at afspille optagelsen så fejlen kommer frem
2. Gå herefter ind på live TV, på den kanal hvor optagelsen er foretaget (fx hvis optagelsen stammer fra TV2, så går du ind på TV2 i live tv)
3. Herefter starter du programmet forfra og afventer ca 10-20 sekunder
4. Herefter skal du nu gå tilbage til din optagelse under min side
5. Du burde nu kunne afspille optagelsen uden at få fejlen
Hej Gasseholm
Nu har jeg prøvet dit kneb og det VIRKER. Tusinde tak for det gode råd
4000 boks:
Har de sidste 3 uger ikke kunne afspille optagelser, hverken via boks eller app. Ovenstående “trick” har ikke løst problemet.
Har haft masser snak med YouSee’s “support” via både telefon og mail uden resultat.
Har fået at vide at de ikke ved hvornår problemet er løst!
Utroligt at de ikke er i stand til at løse et så grundlæggende problem.
Som følge af ovenstående besluttede jeg i øvrigt at bruge min “gamle” 2000 boks, som har betalt 1.800 kr. for.
Ku’ så konstatere at denne boks var blevet “lukket” og at den ikke kunne “åbnes” igen, da man ikke må “eje” en boks!
Bliver derfor nødt til at returnere den, få en refusion på 1.800 kr. og derefter leje en ny 2000 boks?.
Samme fejl.
Kan ikke afspille optagelserne over TV boks men over pc / shield intet problem.
Og boks har været genstartet og reset.
Har samme problem. Boksen er genstartet flere gange, men uden held. Den vil slet ikke afspille nogle af mine optagelser. Virkede fint i går, men nu er det no go 😞
Omdømme 7
Badge +7
Hvornår er de problemer opstået.? Der har ganske rigtigt været et sådan, men det burde være løst.
Hov.....lige en sjov ting....jeg kan godt se optagelsen på min computer.
Omdømme 7
Badge +7
Det er oplevet, ingen adgang på boks og Tablet App, men kunne fint ses på Shield TV.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Miol

Oplever du stadig problemet?

Har du prøvet at genstarte tv-boksen via afbryderen bagpå?
Jeg har samme problem med tv-boks og app’en. Genstart af tv-boks løser ikke problemet.

Mvh Lasse
Hej
Jeg har problemer med ikke at kunne se mine optagelser på Xee, når jeg starter optagelsen, springer den 5 sek og der vises kun en sort skærm. Det er et problem der er kommet, der var ingen problemer i starten?
Omdømme 7
Badge +7
Hej ForumBruger2052 og miv1

Jeg vil anbefale jer, at kontakte teknisk support på, så vi kan få set nærmere på sagerne i systemet og eventuelt få oprettet en fejlmelding på det.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Gasseholm

Tak for dit input - du får bedste svar 🙂

Det lader til at være at fejl i systemet ved nærmere eftertanke. Der skulle være kolleger på sagen, dog uden konkret tidshorisont på rettelse pt.
Jeg er ny TV-boks-bruger, så bær over med mig.

Jeg har foretagetaget en række optagelser - kan afspilles uden problemer. I går optog jeg så xFactor, men kunne ikke efterfølgende afspille den: "Indholdet kunne desværre ikke afspilles. Prøv igen senere. Eventuelt genstart tv-boksen....".

Så jeg prøvede at afspille igen i dag - ingen forskel. Jeg har genstartet boksen - ingen forskel.

Software pakke er 2.170.01
Hardware model YS-4000.

Hejsa, rådet med de 5 punkter er prøvet, lige så er genstart af box, sluk/tænd, fjernelse af netstik, opdatering af software og hvad man ellers kan finde på. Optagelser kan bare ikke afspilles, hverken via boxen eller mobilen, som plejer at køre når boxen er genstridig, hvilket sker ved min. 75% af alle optagelser. LIdt skidt, når den gamle med harddisk kørte uden problemer. Æv!
Hej Radiomand...det har været sådan om/off lige siden vi fik den nye box, men så har app'en kunne afspille. Nu er både box og app i udu. Når man bruger app'en, så er der bare grønt ur. Enkelte opt kan køre, men de fleste ikke. Den sidste uge er det eskaleret, så "alt" får fejlen og app'en fejl 4002 (Android). MVH, Steen
Omdømme 7
Badge +7
Så må der fejlmeldes, der skulle ikke være det problem nu,har ikke haft noget i denne uge, det der har været optaget kunne fint ses og slettes.
Hej igen, det gør jeg....tusind tak for svar/tilbagemelding ???Steen

Besvar