jeg magter ike når det ikke virker | YouSee Community
Spørgsmål

jeg magter ike når det ikke virker

Kliker på min tv pakke for at ændre mine ti valgfrie kanaler intet sker roder rundt på sitet men kan intet finde der kan hjælpe med det.
det var det ene
det ander et mit mobil yousee musik der ike vil virke på den log in den beder om ny log in
det pisser mig vildt af at i bare hæver penge for et produkt der ikke vil virke og jeg ingen hjælp får.
mailer jer og intet svar
dog kan jeg pludselig se mit tlf abonnement på log inn.

2 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +3
Som jeg har skrevet i andre tråde, så virker det ikke som om YouSee er gearet til, at være så stor en spiller på markedet. Nu har de snart fjumset godt og grundigt på "Mit YouSee" siden i jeg ved ikke hvor lang tid.
Det er altså imo ret så pinligt, det niveau som YouSee har vist - især på det sidste med sammenlægningen med TDC og ændringen af hjemmesiden og sidst men ikke mindst problemerne med de krypterede kanalers signalkvalitet efter 450Mhz ændringen !

De burde fyre de "kegler", der ikke kan klare, at få det hele til at spille sammen og så få ansat erfarne og dygtige folk i stedet for.
Ligeså burde de gøre det med deres kundeservice - så det ikke kun er et navn, men også er til gavn for os brugere.
Det ville klæ' en af de største medieudbydere i landet, at få deres produkter til at virke hele vejen rundt !
Mvh.
Omdømme 7
Badge +7
Hej ForumBruger579

Hvordan står det til med dit login?

Du skriver at nu kan se dit mobilabonnement på dit login, så tænker jeg at der måske kan være tale om at du har flere logins.

Her kan du se en oversigt over dine logins.

Du skal sikre at du logger ind med det login som din tv-pakke er tilknyttet. Hvis det så stadig driller, så kontakt gerne vores support for at få set på det.

Besvar