Ingen tilgængelig EPG-data | YouSee Community
Spørgsmål

Ingen tilgængelig EPG-data

Jeg har pludselig ingen tilgængelig EPG-data. Hvordan får jeg den igen? Har et Philips tv . Har kabel-tv med mellempakken blandselv. Har prøver at slukke på program 1 /DR 1 men det hjælper ikke. Forslag?

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3
Hej, sommetider er EPG data væk, men jeg tror ikke der er andet at gøre end vente på det kommer tilbage...
Omdømme 7
Badge +6
Der var småproblemer med EPG'en allerede i sidste uge.
Her var DR's og TV2's kanaler berørt (igen) af at der ikke blev hentet ny EPG data til dem, men alle andre kanaler blev der fint hentet ny EPG data til.
Her varede det 2 dage før at DR's og TV2's kanaler blev opdateret på både min Panasonic TV og min Vu+ boks.
Omdømme 7
Badge +6
Denne gang kan jeg nævne at det er Viasat Film Premiere der er ramt af at der ikke er nogen ny EPG data.
Samtlige andre kanaler blev opdateret fint her i dag med EPG data frem til Lørdag i næste uge.
Både mit Panasonic TV og min Vu+ boks løber tør for EPG data på Viasat Film Premiere på Mandag.

YouSee, det her er altså lidt for ofte at der er bøvl med jeres almindelige EPG data.
Tag lige at få taget en snak med jeres leverandør og giv dem et par ørefulde eller skift til en anden udbyder, for det er også underligt at man kun får 1 uges EPG data hos jer, når man hos andre kabel udbydere kan høre at de får 2-3 ugers EPG data leveret.
Jeg kan godt se en uge frem

Omdømme 7
Badge +7
Ja, der leveres en 7 dages EPG. Der kan dog ind i mellem være nogle problemer.
Omdømme 7
Badge +6
Der kom også endelig gang i hentning af EPG om Lørdagen til Viasat Film Premiere, så at jeg har EPG data på både den og de andre kanaler frem til Lørdag i den kommende uge.
Men det er irriterende at der tit er de her problemer med leveringen af ganske alm. EPG data.

Besvar