Spørgsmål

Ingen signal

Hejsa,

Hos mine forældre er vi  i dette efterår løbet ind i et problem. Der er ikke noget signal fra deres TV boks til fjernsynet. Vi har prøvet ALT. Indstillingerne er som billedet. Er der nogle der kan hjælpe? 

VH Tommi

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Tommi_Jorgensen 

Det er rigtigt hvad Radiomanden skriver, at startfrekvensen skal ændres og herefter bør det så virke :)

Jeg håber du fik det til at virke. 

Jeg prøver at skifte til 450Mhz. Vil du så mene at vi kan indlæse kanalerne igen?

Omdømme 7
Badge +7

(Det er bare mærkeligt for det er default indstillingerne når man under TVudbyder vælger Yousee.)

Det er et gammelt TV, så derfor, men hvad har det lige med Humax boksen at gøre.?

Hej Radiomand,

Tak for svar. Så du mener at hvis vi ændrer frekvensen til 450 MHZ så kan vi igen indlæse kanalerne?

Det er nemlig det der er problemet :-) 

(Det er bare mærkeligt for det er default indstillingerne når man under TVudbyder vælger Yousee.)

DBH Tommi

Omdømme 7
Badge +7

Det har jo ikke noget at gøre med TV boksen, det vedrører kun kanalerne på TVet som ikke behøves når der haves en Humax boks, er der måske fejl på HDMI kablet, er det tilsluttet korrekt, er der valgt et forkert input på TVet.??

Hvis der skal søges kanaler ind på TVet, så er det forkert frekvens, den skal være 450 Mhz. Det vedrører som skrevet ikke TV boksen.

Besvar